23
پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار می کند

وبینار نقد انیمیشن روح برگزار می شود

  • کد خبر : 6594
  • 27 بهمن 1399 - 17:43
وبینار نقد انیمیشن روح برگزار می شود

به گزارش بهداشت معنوی، پژوهشکده اخلاق و معنويت با همکاری میز سبك زندگي دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشستی مجازی در «نقد انیمیشن روح» برگزار می کند. این پویانمایی (انیمیشن) که در ژانر ماجراجویی، فانتزی، و کمدی–درام ساخته شده و کارگردانی آن را پیت داکتر انجام داده است، توسط والت دیزنی پیکچرز در سال […]

به گزارش بهداشت معنوی، پژوهشکده اخلاق و معنويت با همکاری میز سبك زندگي دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشستی مجازی در «نقد انیمیشن روح» برگزار می کند.

این پویانمایی (انیمیشن) که در ژانر ماجراجویی، فانتزی، و کمدی–درام ساخته شده و کارگردانی آن را پیت داکتر انجام داده است، توسط والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد.

انیمیشن روح، اولین بار در جشنواره فیلم لندن در ۱۱ اکتبر اکران شد. ابتدا قرار بود این اثر برای اکران سینمایی در نظر گرفته شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت دیجیتالی در دیزنی پلاس منتشر شد.

داستان این فیلم دربارۀ جو گاردنر، آموزگار نوازندگی یک گروه موسیقی در یک دبیرستان است. او که همیشه سودای اجرای موسیقی جاز بر صحنه را در سر می‌پرورانده، با تحت تأثیر قرار دادن دیگر موسیقی‌دانان جاز، در یک تمرین آزاد در هالف نوت کلاب، این فرصت نصیبش می‌شود و خود را برای دست یافتن به آرزوهایش آماده می‌کند. اما در ادامه حادثه‌ای باعث می‌شود که روح گاردنر از بدنش جدا شود و به دنیای دیگری منتقل شود. دنیای جدیدی که گاردنر وارد آن می شود، مرکزی است که در آن ارواح رشد می‌کنند و قبل از انتقال به بدن نوزادان تازه متولد شده، شور و اشتیاق برای زندگی پیدا می‌کنند. گاردنر برای بازگشت به زمین باید بر روی ۲۲ (یکی از روح‌ها) کار کند؛ غافل از اینکه ۲۲، پس از سال‌ها ماندن در آنجا، دیدش پیرامون زندگی عوض شده و درکی از مفاهیم زندگی ندارد…

حجت الاسلام دکترحسن بوسليكى عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیر گروه تربیت، و جناب آقای دكتراحمد شاکرنژاد عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مدیر گروه اسلام و مطالعات معنويت به عنوان کارشناس در این نسشت حضور خواهند داشت.

زمان برگزاری:  سه شنبه، 28 بهمن 13۹۹، ساعت ۱6 الی 18

لینک شرکت درجلسه را می توانید از اینجا دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6594
  • 687 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.