17

پیامبر دروغین فعالیت خود را به زبان فارسی آغاز کرد

  • کد خبر : 306
  • 15 دی 1396 - 17:00
پیامبر دروغین فعالیت خود را به زبان فارسی آغاز کرد

به گزارش جمن نیوز، فردی به نام «مارشال ویان سامرز» مدعی است در سال 1981 با شورای فرشتگانی که بر کار جهان نظارت دارند ارتباط گرفته و بزرگترین وحی ای را که تاکنون به بشریت داده شده، دریافت کرده است. مارشال در سال 1992 اقدام به تاسیس مرکزی با عنوان انجمن پیام جدید نموده که  […]

به گزارش جمن نیوز، فردی به نام «مارشال ویان سامرز» مدعی است در سال 1981 با شورای فرشتگانی که بر کار جهان نظارت دارند ارتباط گرفته و بزرگترین وحی ای را که تاکنون به بشریت داده شده، دریافت کرده است.

مارشال در سال 1992 اقدام به تاسیس مرکزی با عنوان انجمن پیام جدید نموده که  در حال حاضر بیش از ۸۴ داوطلب در ۲۸ کشور به این انجمن کمک می کنند که اخیرا فعالیت خود را در فضای سایبری به فارسی نیز آغاز کرده است.

در بخش فارسی وبسایت این پیامبر دروغین آمده است: مارشال ویان سامرز رسول پیام جدید خداوند است. او طی مدت بیش از سه دهه، دریافت کننده ی یک وحی وسیع جدید بوده است، وحی ای که جهت مهیا کردن بشر برای تغییر عظیم اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی ای که به سوی جهان می آید و همچنین ظهور بشر در کیهان حیات هوشمند داده شده است.

مارشال ویان سامرز در پاییز سال ۱۹۸۱ میلادی در سن سی سالگی با شورای ملکی ای که بر دنیا نظارت دارد برخورد کرد. این برخورد، مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر داد و ارتباط عمیق او را با شورا  آغاز کرد، امری که مستلزم آن بود که رسول در زندگی خود تسلیم خدا شود. و چنین بود که جریان طولانی و اسرار آمیز دریافت پیام جدید خداوند برای بشر آغاز شد.

او پس از این آغاز اسرار آمیز، در سن سی و سه سالگی برای دومین بار با شورای ملکی برخورد داشت که به او فرمان داده شد تا پیام آنها را برای دنیا آغاز به دریافت و ضبط کند.

در مواقع بخصوصی از سوی منشاء پیام جدید به مارشال دستور داده می شود که او به محل های خاصی در سرتاسر جهان سفر کند تا وحی جدید خداوند را برای آن زمان و مکان دریافت و در گردهمایی های ویژه ی جامعه ی جهانی، حقیقت ژرف تر مندرج در پیام جدید خدا را آشکار کند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=306
  • 436 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.