15
مدیریت شلخته مسئولین نهادهای فرهنگی نتیجه ای جز تغییر جای شاکی و متهم ندارد

چرا مریم نوفرستی می خواهد از بهداشت معنوی شکایت کند؟

  • کد خبر : 7120
  • 15 اردیبهشت 1400 - 1:07
چرا مریم نوفرستی می خواهد از بهداشت معنوی شکایت کند؟
این خبرگزاری در گزارش خود، با توجه به این که مریم نوفرستی با یک عنوان رسمی در ایران فعالیت می کند و باید قوانین کشور را -حتی با عدم اعتقاد به آن- بپذیرد، به تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در صفحۀ اینستاگرام مریم نوفرستی اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، خبرنگار این خبرگزاری در راستای رسالت آگاهی بخشی، پیش از این گزارشی مختصر از یکی از مربیان یوگا در ایران به نام «مریم نوفرستی» تهیه و منتشر کرد که با برند «مربی رسمی یوگا ازفدراسیون ورزش‌های همگانی» در حال آموزش یوگا به مخاطبان است.

این خبرگزاری در گزارش خود، با توجه به این که مریم نوفرستی با یک عنوان رسمی در ایران فعالیت می کند و باید قوانین کشور را -حتی با عدم اعتقاد به آن- بپذیرد، به تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در صفحۀ اینستاگرام مریم نوفرستی اعتراض کرد.

پس از انتشار این گزارش، مریم نوفرستی در اقدامی غیر حرفه ای صفحه اینستاگرام خود را حذف کرده و با ارسال ایمیلی به خبرگزاری بهداشت معنوی، این خبرگزاری را تهدید به شکایت از طریق پلیس فتا کرده است.

 

مریم نوفرستی

 

به نظر می رسد اشاره به چند نکته در مورد شکایت ایشان ضروری باشد:

اول، خبرگزاری بهداشت معنوی بخش عمده ای از پست های اینستاگرامی مریم نوفرستی را در آرشیو خود ذخیره کرده و با کمال میل از شکایت ایشان حمایت و استقبال می کند.

دوم، همان پلیس فتایی که قرار است از خبرگزاری بهداشت معنوی به آن شکایت کنید، حتی در صورت نبود آرشیو پست های شما، به راحتی می تواند تمام اطلاعات شما در فضای مجازی را بازیابی کند.

سوم، خبرگزاری بهداشت معنوی در صورت صلاحدید، مسئلۀ اشاعه منکرات شما در فضای مجازی را از فدراسیون ورزش های همگانی که شما زیرمجموعه آن هستید پیگیری خواهد کرد. این فدراسیون باید جوابگوی عدم نظارت خود بر فعالیت شما باشد.

چهارم، ظاهراً در پنهان کردن اشتباهات خود خیلی عجله داشتید. در نتیجه فراموش کردید برخی تصاویر خود را از فضای مجازی حذف کنید. اگر تمایل دارید با دفتر خبرگزاری تماس بگیرید تا لینک هایی را که باید برای حذف تصاویر خود به آنها رجوع کنید، در اختیار شما گذارد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7120
  • 651 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. دلم خنک شد. من مدت کوتاهی میرفتم پیش این خانم ولی ایشون حتی مربی یوگا هم نیست و فوق العاده بی اخلاق و مغرور هست .

  2. سرتون رو از …. ملت بکشید بیرون

  3. خانم نوفرستی خودش زبون نداره، شما از طرفش اومدی اینجا نظر میدی؟؟؟

  4. سلام به همه زحمت کشان در عرصه فرهنگ
    اولا پیج این خانوم الانم بسته هست لذا حتما ریگی به کفش داشته که پیج خودشو بسته ثانیا اگر یه سایت خبری متناسب با ماموریتی که تعریف کرده حق دخالت در این مورد رو نداره پس کی داره؟!! ثالثا به نظر میرسه اگر جرات داشت بره شکایت کنه تا حالا کرده بود. رابعا میگی برید دنبال پول و کشتی و واکسن اینا به این سایت ربط داره؟!!!!
    کاسه داغ تر از آش نباش

  5. اولا صفحه ایشان هم۰نان در دسترس میباشد و نیازی به حذف جزییات آن نداشته و ندارند دوما اینکه خانم نوفرستی مرتکب اشتباهی نشده اند که نیاز به پاسخگویی به شما داشته باشند ثالثا رسیدگی به هر موضوعی در فضای مجازی هیچ ارتباطی به سایت شما نداشته و ندارد ثالثا بهتره خیلی به پشتوانه خودتون ننازید کار به پلیس فتا کشیده بشه ایشون هم بالاخره ساکت نمیمونه و در نهایت شما اصلا عددی نیستید که بخوای ایشون رو تهدید بکنید لازم باشه از هر مرجعی پیگیری میکنیم تا پوزه تون رو از زندگی بقیه بکشید بیرون بهتره اگه بلدید برید پول ها و کشتی ها و واکسن هایی که غیب میشن رو پیگیری بکنید گویا زورتون در حد فضولی بیشتر نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.