31
بانیان تئاتر جابر همچنان با دروغگویی سعی در بهبود وجه خود در میان نیروهای انقلابی دارند

اطلاع‌رسانی درباره آخرین ادعای دروغین کانون نورالهدی

  • کد خبر : 8411
  • 30 مرداد 1401 - 14:14
اطلاع‌رسانی درباره آخرین ادعای دروغین کانون نورالهدی
کانون نورالهدی و متصدیان تئاتر جابر که بارها مورد نقد پایگاه خبری-تحلیلی بهداشت معنوی قرار گرفته‌اند، در تلاش‌اند تا با انتشار متناوب شایعه محکومیت موسسه علمی-فرهنگی بهداشت معنوی در نتیجه شکایت‌های کانون نورالهدی و خانم ز.ب.، توجه نیروهای مومن و انقلابی را از نقدهای صورت گرفته به خود دور کنند.

بهداشت معنوی؛ کانون نورالهدی که در سابقه خود مشکلات متعددی با نهادهای دینی و انقلابی دارد، اخیراً بیانیه‌ای را منتشر کرده مبنی بر اینکه منتقد آن‌ها در دادگاه متهم به افتراء، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شده و در دادگاه ویژه روحانیت کیفرخواست علیهشان صادر گردید. در این بیانیه سایت موسسه‌ای که منتقد کانون نورالهدی و تئاتر جابر است مورد اشاره قرار گرفته و چنین وانمود شده است که این سایت خبری در دادگاه مجرم شناخته شده است.

| می‌توانید از لینک زیر افشاگری در مورد یکی دیگر از اکاذیب انتشاریافته توسط کانون نورالهدی را بخوانید:

| تکذیب یک شایعه و آسیب‌شناسی تئاتر جابر

بدین‌وسیله اعلام می‌کنیم که هرگونه شایعه‌ای مبنی بر محکومیت سایت بهداشت معنوی در هر دادگاهی کذب است. اعضای کانون نورالهدی و متصدیان تئاتر جابر بارها علیه مطالب منتشر شده در سایت بهداشت معنوی شکایت کرده‌اند، اما حضور شهود و ارائه مستندات به‌گونه‌ای بود که به نتیجه‌ای نرسیدند و با درخواست تجدیدنظر نسبت به رأی دادگاه کوشیدند فشارها را بیشتر کنند. اما از این راه‌ها به نتیجه‌ای نرسیدند.

 

متن دروغ منتشر شده در کانال ایتا کانون نورالهدی:

‼️بی نتیجه ماندن فعالیت جريان تخریب نیروهای انقلابی #کانون‌نورالهدی ، در مقابل جهاد تبیین سربازان امام خامنه‌ای‼️

🚫متن کامل خبر در پوستر ملاحظه شود 🚫

……در پی انتشار مطالب کذب و بدور از انصاف از سایت موسسه ای که خود را منتقد فعالیت های نورالهدی بویژه #تئاتر_جابر معرفی می کرد، و نشر آنها توسط خانم…..(یکی از عوامل اصلی انتشار) شکایتی از طرف مجموعه نورالهدی تنظیم و پیگیری و منجر به صدور قرار جلب به دادرسی برای متهم و سپس صدور کیفرخواست با عناوین “افتراء، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی” در دادگاه ویژه روحانیت گردید…..

🚫متن کامل خبر در پوستر ملاحظه شود 🚫

این اعتماد الهی و نصرت را از الطاف خفیه حضرت بقیة الله (عج) میدانیم و در محضر خدای متعال شاکریم و سر به سجده می ساییم و از حضرت ولی عصر عج دوام توفیقات، ثبات قدم در مسیر حق برای خود و همه سربازان انقلاب را خواستاریم.

#مفام
#مجمع_فعالان_فرق_ادیان_اقوام_و_مذاهب
#کانون_نورالهدی
#تئاترجابر
#جهاد_تبیین

 

متأسفانه هرچند وقت یک‌بار شایعه‌ای مبنی بر اتهام سایت بهداشت معنوی در رابطه با کانون غیرقانونی نورالهدی و تئاتر جابر منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد این مطالب مصرف داخلی برای افراد مرتبط با این جریان دارد. بی‌تردید با شایعات دروغ و سایر فشارها و تهدیدها سایت بهداشت معنوی از رسالت روشنگری خود منصرف نمی‌شود.

 

لینک‌های مرتبط:

تحلیل روان‌شناختی موضوع حجاب در تئاتر جابر

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8411
  • 440 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. میگن فحش رو بنداز زمین هرکی برداشت مال اونه!!!! دیوووووونه ای به جون عمه صدام
    اخه کی با تو بود انقد خودتو ادم حساب کردی؟؟؟؟
    بیچاره اونا که اصا ادم حسابت نمیکنن جوابتو بدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.