28
منوتو تقدیم می کند

ثمین یوگا؛ از آمریکا برای ایرانیان

  • کد خبر : 6691
  • 11 اسفند 1399 - 15:31
ثمین یوگا؛ از آمریکا برای ایرانیان
ثمین از مهمانان ثابت شبکه منوتو بوده و با حضور مجازی در استدیوی این شبکه به آموزش یوگا، تکنیک های تنفسی، مدیریت خشم و مواردی از این دست می پردازد. او همچنین مهمان لایو اینستاگرامی احسان رضائیان نیز بوده است.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی، یکی از مروجین یوگا به زبان فارسی در فضای مجازی ثمین پورخلیلی نام دارد. وی ساکن ایالت میزوری در ایالات متحده بوده و با یک شخص آمریکایی نروژی الاصل به نام ناتان سولوم (فعال حوزه مارکتینگ مجازی) ازدواج کرده است.

ثمین پورخلیلی از مهمانان ثابت شبکه منوتو بوده و با حضور مجازی در استدیوی این شبکه به آموزش یوگا، تکنیک های تنفسی، مدیریت خشم و مواردی از این دست می پردازد. او همچنین مهمان لایو اینستاگرامی احسان رضائیان نیز بوده است.

یوگا

حضور ثمین پورخلیلی در برنامه منوتو به صورت مجازی

یوگا

حضور ثمین پورخلیلی در لایو اینستاگرامی احسان رضائیان

وی در بخش معرفی خود در وبسایت خود آورده است:

«اسم من ثمین است. من مربی ثبت شده سازمان یوگا الیانس آمریکا RYT 500 مربی اصلی دوره های مربیگری یوگا و بنیانگذار مدرسه یوگا اُم مانى پادم هُم و سفیر برند لایفرم هستم. بیشتر از ده سال به مطالعه سبک های مختلف یوگا پرداختم. سبک های مختلفی که در این مسیر از آنها استقبال کرده ام عبارتند از آیینگار، آشتانگا، وینیاسا، یین و یوگای سنتی هاتا. علاوه بر این در تمام این سالها پرانایاما، مراقبه، مانترا خوانی، آناتومی، تغذیه، ذهن آگاهی و فلسفه یوگا همیشه از الزامات تمرینات من بوده است.»

مطابق با آنچه که در این بخش آمده آموزش یوگا توسط ثمین پورخلیلی کاملا از بُعد ورزشی خارج شده و به ابعاد معنوی آن نیز می پردازد.

 

ثمین

برخی تصاویر منتشر در اینستاگرام ثمین پورخلیلی که کاملا جنبه بازاری دارند

 

وی در سابقه کاری خود آورده است:

«من روش اوشو را در مرکز بین المللی مراقبه اوشو در پونا، هند تجربه کرده ام. در آشرام شری شری راوی شانکار آرت آف ليوينگ در بنگلور، هند آموختم. مراقبه ۱۰ روزه سکوت ویپاسانا را درداما شرينگا در کاتماندو، نپال به اتمام رساندم. در زادگاه آشتانگا یوگا در موسسه آشتانگا شری ک پاتاپی جویس میسور تمرین کرده ام. پس از دریافت مدرک بین المللی یوگا الیانس در میسور، هند از طرف مجموعه آكادمى يوگا و سلامتى در کاتماندو دعوت به تدریس یوگا شدم. پس از سفر برای کشف فرهنگ های کهن و رسم و رسوم معنوی در آسیای جنوبی، آسیای جنوب شرقی و کوههای قفقاز به شهر پورتلند، در ایالات متحده آمریکا نقل مکان کردم. در آنجا به آموزش یوگای تناسب اندام در مجموعه كراس فيت و کارما یوگا در يوگا يامهيل مشغول شدم و شروع به تولید محتوای آموزشهای آنلاین یوگا به صورت رایگان برای فارسی زبان ها کردم. بعدها، برای کمک به راه اندازی یک مركز سلامتى در مجموعه هتل های ماريوت در جنگل های بارانی مولو به بورنئو دعوت شدم. این پروژه بر روی شينرين يوكو: تکنیک و هنر ژاپنی، سبک زندگی بومی بورنئو، ایکیگای و شفابخشی طبیعی متمرکز بود. اخیرا با استفاده از بیشتر از ده سال تجربه و دانش، اولین برنامه آموزشی دوره مربیگری یوگا زیر نظر يوگا اليانس در آمریکا را راه اندازی كرده ام كه ​​مخصوص فارسی زبانان طراحی شده است.»

ثمین پورخلیلی با انتشار یک فرم ثبت نام در وبسایت خود از متقاضیان آموزش یوگا در سراسر جهان ثبت نام به عمل می آورد و به مخاطبین فارسی زبان خود در ایران نیز خدمات آموزش از راه دور با زبان فارسی ارائه می دهد. پس از پایان دوره آموزشی، مدارک به شکل فیزیکی و الکترونیکی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6691
  • 1432 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. برنامه هات تو جم فیت فوق العادهس میشه همیشه برنامه تو دنبال میکنم برنامه رو ۵شنبه ۲/۲۱ /۴۰۲ درمورد تقویت عضله های ساق وران پا بود برای خانمایی که زانودرد دارن بصورت کامل وتعداد ودفعات بگین

  2. خواهش میکنم ثمین جان عزیز شما بهترین و ا، بادرک ترین م بی ها میباشید خواهش میکنم برنامه ساعت ۲ بعد از ظهر جم فیت را خواهشا ادامه دهید .برنامه های شما فوق العاده است و من تنها نگرانیم خدای ناکرده قطع برنامه شما میباشد هم ساعتش عالی است و هم برنامه تان بی نظیر . گویی با تک تک اعضا ی بدن صحبت می‌کنید و آرامش می‌دهید. من ساکن تهران هستم و تلفنم ۰۹۱۲۲۱۴۷۴۰۷ میباشد خیلی خوشحال میشوم با شما در تماس باشم..
    متاسفانه یوتیوپ در ایران فیلتر است و نمی‌شود از برنامه های بی نظیر شما استفاده ه کرد.
    اگر دسترسی دارید لطف کنید برنامه جم فیتنان را قطع نکنند.
    صمیمانه ممنونم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.