20

چرا فرقه عرفان حلقه از مناظره فرار می کند؟

  • کد خبر : 4288
  • 09 اردیبهشت 1398 - 9:43
چرا فرقه عرفان حلقه از مناظره فرار می کند؟

به گزارش جمن نیوز، پس از آزادی محمد علی طاهری، رهبر فرقه انحرافی عرفان حلقه، از زندان، اعضاء این فرقه با فرار به جلو بیانیه ای منتشر کرده و هرگونه مناظره و ارتباط با منتقدان این فرقه انحرافی را تحریم کردند. در متن بیانیه آمده است: بیش از هشت سال از آغاز پرونده سازی علیه […]

به گزارش جمن نیوز، پس از آزادی محمد علی طاهری، رهبر فرقه انحرافی عرفان حلقه، از زندان، اعضاء این فرقه با فرار به جلو بیانیه ای منتشر کرده و هرگونه مناظره و ارتباط با منتقدان این فرقه انحرافی را تحریم کردند. در متن بیانیه آمده است:
بیش از هشت سال از آغاز پرونده سازی علیه شخص دکتر محمدعلی طاهری و مجموعه عرفان حلقه گذشت و هم اکنون آقای طاهری به جمع خانواده خود پیوسته است.
در طول این سالها بازوی اجرایی پرونده سازان برای شیطانی جلوه دادن این آموزه ها و ترور شخصیتی آقای طاهری در سطح جامعه، انجمن هایی مانند به اصطلاح نجات از حلقه و مدعی بهداشت معنوی بوده است. آتش افروزانی که به طمع استفاده از مبالغ کلان از بیت المال، انواع نقش ها را در سناریویی از پیش تعیین شده به خود می گرفتند .
_ اجرای پروژه ترورشخصیتی دكتر محمدعلی طاهری با استفاده از تولید برنامه های تلویزیونی با صرف بودجه های کلان
_ گرفتن نقش های متفاوت با آیدی های مختلف در محیط مجازی و حضور در جمع دانش آموختگان این اندیشه به منظور شناسایی افراد فعال
_ صرف هزینه های سنگین برای پروژه جذب شاکیان خصوصی این پرونده
_برگزاری جلسات به ظاهر مناظره و آزاداندیشی ولی در حقیقت جلساتی که منجر به دستگیری اعضای فعال مجموعه می شد .
_ استفاده از فایل های بریده بریده و تقطیع شده همچنین اسناد مجعول برای پروژه سیاه نمایی خود در پرونده و مصاحبات رسانه ای
_ استفاده از محیط مجازی برای تهدید به قتل آقای طاهری و فحاشی به دانش آموختگان عرفان حلقه توسط افرادى همچون میرزائیان ، قاسمی، مظاهری سیف
و الهيارى ها تنها گوشه ای از اقدامات انجام شده توسط این انجمن ها بوده است.
از اينرو ما شاگردان دكتر محمدعلی طاهری، حال که ايشان در کنار خانواده به سر می برند، با علم به تاریخ اقدامات این اشخاص، تصمیم به تحریم تمامى این جلسات، تربيون ها و گروه هاى مجازى از اين قبيل را گرفته ایم و تمام اين برنامه ها را مغرضانه و خارج از مرام کرسی های آزاداندیشی دانسته و از هرگونه حضور فیزیکی و یا حضور در فضای مجازی برای تقابل و پاسخگویی و یا مناظره خوددارى مى نماييم.
پیرامون این بیانیه باید گفت که اولا، به اصطلاح استاد شما از زندان آزاد شده است و دیگر نیازی به مناظره با امثال شما نیست.
ثانیا، هر اندیشمندی مشتاق فرصتی است برای مناظره و بیان افکار و دفاع از اندیشه هایش. اینکه طرفداران عرفان حلقه و محمد علی طاهری هیچگاه حاضر به پاسخگوئی به رفتار و عملکرد مجموعه عرفان حلقه نشده اند، چه معنایی دارد؟
اگر اتهامات مطروحه علیه محمد علی طاهری کذب و پرونده سازی است، آیا بهتر نیست که اکنون رأفت اسلامی شامل این فرد شده است، با حضور در مجامع علمی به اثبات ادعاهای خود بپردازد؟

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=4288
  • 551 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.