20
دردسرهای سلبریتی بی سواد

ترویج قانون جذب در عید همدلی؛ کروناز و تهدید معنویت

  • کد خبر : 5824
  • 05 شهریور 1399 - 12:24
ترویج قانون جذب در عید همدلی؛ کروناز و تهدید معنویت

به گزارش بهداشت معنوی، افسانه بایگان، بازیگر سینما در برنامۀ عید همدلی که از شبکۀ ۲ پخش می‌شود، بحث قانون جذب را پیش کشید و راه اصلاح وضع صعودی کرونا را تغییر نام آن به کروناز دانست. حجت‌الاسلام حسن‌زاده: مقدمۀ این نوع سخنان جنبش New Age در قرن 19 میلادی است. این جنبش یکی از […]

به گزارش بهداشت معنوی، افسانه بایگان، بازیگر سینما در برنامۀ عید همدلی که از شبکۀ ۲ پخش می‌شود، بحث قانون جذب را پیش کشید و راه اصلاح وضع صعودی کرونا را تغییر نام آن به کروناز دانست.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده:

مقدمۀ این نوع سخنان جنبش New Age در قرن 19 میلادی است.

این جنبش یکی از جنبش‌های خطرناک است که معتقدند بشر دوره‌ای را تجربه خواهد کرد که در وفور و نعمت زندگی می‌کند و از راه تکامل و آگاهی به آن خواهد رسید؛ اکثر فرقه‌های معنوی به‌خصوص کابالا و تئوصوفی در رسیدن به فهم شرک‌آلود کمک می‌کند.

وقتی این خانم می‌گوید معنویت‌گرایان، منظورش همین اشخاص است. این که موج منفی این ویروس به سمت غم و اندوه هدایت می‌شود خرافۀ قانون جذب است.

در ادامه او یک حرف بچه‌گانه‌ای می‌زند که به کرونا، کروناز بگوییم تا انواج منفی آن کاهش یابد. خب امثال این را که اندیشمندان غربی می‌زدند و اکنون می‌بینیم این تفکر اسلامی است که توانسته کرونا را کنترل کند؛ امروز شاهد شکست این مزخرفات در غرب هستیم ولی هنوز این جماعت چنین سخنانی را به میان می‌آورند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=5824
  • 637 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.