20
کلاهبرداری که راه موفقیت را به شما می‌آموزد

سهیل سنگرزاده جدیدترین سرباز پوشالی موفقیت

  • کد خبر : 6635
  • 06 اسفند 1399 - 12:07
سهیل سنگرزاده جدیدترین سرباز پوشالی موفقیت
برخی گزارش ها حکایت از کلاهبرداری عجیب سهیل سنگرزاده از یک زن در استرالیا دارد. این خانم 50 ساله که مریم نام دارد.

به گزارش بهداشت معنوی، طی هفته های اخیر، سهیل سنگرزاده تبدیل به یکی دیگر از پدیده های موفقیت در ایران شده است.

ورزشکار پیشین رشتۀ پرورش‌اندام اهل بندرعباس که اکنون در کالیفرنیا ساکن بوده و از یک زندگی تجملاتی برخوردار است، اکنون به یکی از پرمخاطب ترین سخنرانان انگیزشی اینستاگرامی تبدیل شده است.

سنگرزاده در دو صفحه اینستاگرامی خود، کلیپ های انگیزشی منتشر می کند و همانند دیگر رؤیافروشان انگیزشی حرف هایی می زند که باعث شده به شهرت برسد. تکه کلام هایی همانند «چطوری جون دل»، «برقراری عزیز»، «سرکیفی» و… از تکّه کلام هایی است که وی در کلیپ های انگیزشی خود می گوید.

اما برخی گزارش ها حکایت از کلاهبرداری عجیب سهیل سنگرزاده از یک زن در استرالیا دارد. این خانم 50 ساله که مریم نام دارد، توسط سنگرزاده فریفته شده و مبلغ 40هزار دلار به وی داده است. او پس از این کلاهبرداری استرالیا را به قصد ایالات متحده ترک می کند.

برخی منابع خبری می گویند، مریم شکایتی را علیه سهیل سنگرازده ثبت کرده که در صورت تأیید آن، وی توسط پلیس اینترپل مستقر در ملبورن تحت تعقیب قضایی یا همان اعلان قرمز قرار می گیرد.

در این میان با توجه با افزایش ناگهانی دنبال کنندگان صفحه سنگرزاده به بیش از 2 میلیون نفر، آقای دکتر محمدجواد حسینی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران در گفتگو با روزنامه فرهیختگان، چنین اظهار نظر کرده است:

«این تعداد از این هم بیشتر می ‌شود؛ چون تعداد آدم‌ هایی که عاشق لس ‌آنجلس و پورشه هستند از یک‌ میلیون نفر بیشتر است. او باید 10 میلیون فالوور بگیرد. دلیل اصلی این است که به لس ‌آنجلس و پورشه ارجاع می‌ دهد و می‌ گوید این ها همه با انرژی مثبت و خودشناسی و بی‌ زحمت است و بدون رابطه است. این حرف دروغ بزرگی است. مردمی که این میزان منفعت‌ طلبی برای آنها مهم است، اگر این مثبت‌ اندیشی را نداشته باشند، احساس ناخوشبختی می ‌کنند، این رویا را می ‌خرند و او باید 10میلیون فالوور داشته باشد.»

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6635
  • 1147 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.