19
پدیده های هوایی ناشناخته اسم رمز صهیونیست ها برای انکار خدا

پنتاگون ویدئو و تصاویر مرتبط با مشاهده یوفو را تایید کرد

  • کد خبر : 7071
  • 08 اردیبهشت 1400 - 11:45
پنتاگون ویدئو و تصاویر مرتبط با مشاهده یوفو را تایید کرد
اعتقاد به بیگانگانی همچون الوهیم ها و رپتایلیان ها، که خالق بشر هستند و/یا دانش بشر توسط آنان ارتقاء پیدا کرده در ادیان یوفویی بهترین بدیل برای مقابله با اعتقاد به خداوند و رسالت پیامبران است که اخیرا در ایران به تبع جریان بین المللی آن نیز افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری بهداشت معنوی به نقل از گاردین، سو گاف (Sue Gough) سخنگوی پنتاگون در گفتگو با سی ان ان، حقیقی بودن ویدئو و تصاویر منتشر شده درباره «پدیده های هوایی ناشناخته» (Unidentified Aerial Phenomena) -به اختصار UAP- که در آنها چند یوفو هرمی در آسمان در حال پرواز هستند را تایید کرد.

پنتاگون چه چیزی را تایید کرد؟

سو گاف گفت: این تصاویر و ویدئوها کاملا حقیقی بوده و پنتاگون این اشیاء (یوفو) هرمی را در کنار دیگر اشیائی که نام هایی چون «کُرِه»، «بلوط» و «بالن متالیک» به آنها داده شده و توسط نظامیان نیروهای دریایی در سال 2019 مشاهده شده اند، ثبت کرده است.

سخنگوی پنتاگون ادامه داد: وزارت دفاع در مورد ماهیت این فیلم توضیح بیشتری نمی دهد یا نتیجه هرگونه بررسی در مورد آنها را به اشتراک نمی گذارد.

سو گاف درباره دلیل این کار وزارت دفاع گفت:

«برای حفظ امنیت عملیات و جلوگیری از افشای اطلاعاتی که ممکن است برای دشمنان بالقوه مفید باشد، وزارت دفاع در مورد جزئیات مشاهدات یا حمله های گزارش شده از سوی اشیاء ناشناخته در محدوده های تمرینی یا فضای هوایی مشخص، به طور عمومی بحث نمی کند.»

گاردین در ادامه گزارش می نویسد: آوریل گذشته، پنتاگون سه فیلم از پدیده های هوایی ناشناخته (یوفو) را که در سال 2004 و 2015 گرفته شده بود منتشر کرد که شامل صدای خلبانان حیرت زده از سرعت اجسامی که می دیدند بود. در این ویدئو یک خلبان می گوید «به آن چیز نگاه کن رفیق!» و دیگری پاسخ می دهد که «داره میچرخه».

کنگره و بیگانگان

سپس در ماه آگوست، وزارت دفاع به دنبال فشار نمایندگان كنگره، گروه ویژه پدیده های هوایی ناشناخته را ایجاد كرد. در ماه دسامبر، کنگره لایحه بودجه دولت را تصویب کرد که شامل یک دستورالعمل به مدیر اطلاعات ملی و وزیر دفاع برای انتشار گزارش در مورد پدیده های هوایی ناشناخته ها در مدت زمان شش ماه آینده بود.

همچنین ماه گذشته، جان راتکلیف، مدیر امنیتی دونالد ترامپ، به محتوای گزارش طعنه زده و به فاکس نیوز گفته که این سند شامل مشاهدات ناشناخته «از سراسر جهان» است. وی ادامه داد: «صادقانه بگویم، مشاهدات بسیار بیشتری نسبت به آنچه در معرض دید عموم قرار گرفته است وجود دارد.«

 در ادامه باید تاکید کرد که برای تخصیص بودجه از سوی کنگره، گزارش پدیده های هوایی ناشناخته باید تا اوایل ژوئن منتشر شود.

بیگانگان و خدا

به نظر می رسد جریانی در غرب تمایل دارد که موضوع یوفو بیگانگان را در در دنیا تقویت کند. انتشار این گونه گزارشات که قابلیت راستی آزمایی ندارند جز تقویت ادیان یوفویی همچون رائیلیسم نتیجه ای در پی نخواهد داشت. رائیلیسمی که کلود وریلهون خالق آن، صریحا اعلام کرده که بیگانگان به او گفته اند بهترین نژادی که بر روی زمین خلق کرده اند، یهودیان است!

اعتقاد به بیگانگانی همچون الوهیم ها و رپتایلیان ها، که خالق بشر هستند و/یا دانش بشر توسط آنان ارتقاء پیدا کرده در ادیان یوفویی بهترین بدیل برای مقابله با اعتقاد به خداوند و رسالت پیامبران است که اخیرا در ایران به تبع جریان بین المللی آن نیز افزایش یافته است.

شروع موج خبری

موج افشاگری درباره حقیق بودن یوفوها در زمان فعلی با اظهارات حییم اشد آغاز شد. حییم اشد (Haim Eshed) ژنرال بازنشسته صهیونیست و رئیس سابق بخش فضا در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که مقامات آمریکایی و اسرائیلی با موجودات فضایی در ارتباط هستند.

وی اذعان کرد دونالد ترامپ هم از این موضوع مطلع بوده و با آنان ارتباط داشته است. وی مدعی شد دونالد ترامپ در آستانه افشاء این راز بود ولی موجودات فضایی از وی خواستند به علت عدم آمادگی بشر این راز را فاش نکند.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=7071
  • 717 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.