26
چگونه سینمای ایران تحت تاثیر یک خرافه قرار می‌گیرد؟

تجلی یافته‌های ماسارو ایموتو در آناهیتا

  • کد خبر : 577
  • 30 تیر 1397 - 11:17
تجلی یافته‌های ماسارو ایموتو در آناهیتا
در یکی از سکانس‌های فیلم نیز برای پیوند هرچه بیشتر این پدیده (که تلاش می‌شود علمی نشان داده شود)، با ماوراءالطبیعه، «خورشید» برای درک بهتر زبان بلورهای آب با فالگیرها و جادوگران ارتباط گرفته و نکاتی را از آنان فرا می‌گیرد.

بهداشت معنوی؛ فیلم سینمایی آناهیتا به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و ساخت سال ۱۳۸۸ است. ماجرای فیلم این است که تعدادی دانشجو با تکیه بر دستاوردهای اولیه ماسارو ایموتو هنگام آزمایش روی مولكول آب به حقایقی دست پیدا میكنند و در نتیجه ارائه مقالهایی عملی برنده یک جایزه داخلی نیز می شوند.

در ادامه یکی از این دانشجویان به نام مهرناز در آزمایشگاهی که در یک آپارتمان دایر کرده‌اند کشته می‌شود و دوست وی «خورشید» که مدیر اصلی پروژه است، تلاش میکند تا با استفاده از رمزگشایی از نحوۀ بلورهای آب یخ زده در آزمایشگاه در زمان قتل مهرناز، قاتل وی را پیدا کند.

از نکات جالب این فیلم سکانس تماس ایمیلی با ماسارو ایموتو و راهنمایی خواستن از وی در فیلم برای رمزگشایی از شکل بلورهای آب است. در حقیقت در این سکانس تلاش میشود تا وجهۀ علمی ماسارو ایموتو تقویت شود.

در یکی از سکانس‌های فیلم نیز برای پیوند هرچه بیشتر این پدیده (که تلاش می‌شود علمی نشان داده شود)، با ماوراءالطبیعه، «خورشید» برای درک بهتر زبان بلورهای آب با فالگیرها و جادوگران ارتباط گرفته و نکاتی را از آنان فرا میگیرد.

در این فیلم بازیگران مشهوری چون میترا حجار، شهاب حسینی، نرگس محمدی، پوریا پورسرخ و محمدرضا داودنژاد به ایفای نقش پرداختهاند.

 

لینک‌های مرتبط:

شعور آب و پیشرفت پرهیزگار در فراگیری قرآن

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=577
  • 536 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.