30
استادی که درس خود را بلد نیست

اهانت محمدعلی طاهری و عرفان حلقه به مرحوم اللهیاری

  • کد خبر : 6053
  • 20 مهر 1399 - 18:58
اهانت محمدعلی طاهری و عرفان حلقه به مرحوم اللهیاری
گفتنی است مرحوم آقای رضا عمادی اللهیاری در سال 86 وارد عرفان حلقه شده و تا ترم ششم کلاسهای عرفان حلقه را طی کردند اما پس از اینکه نادرستی افکار طاهری و انحرافات عرفان حلقه برایشان مسجل شد، در سال 1390 از این فرقه جدا شدند و با انجام مصاحبه هایی اقدام به روشنگری علیه این جریان کردند.

بهداشت معنوی؛ در پی ضایعه درگذشت آقای رضا عمادی اللهیاری از منتقدان جدی عرفان حلقه، سرکرده فراری این جریان فرصت را مناسب شمرده و با صدور پیامی و بدون ارائه هر گونه سندی آقای عمادی اللهیاری را آماج تهمت ها و افتراهای خود قرار دادند و پس از آن متکبرانه از عفو و گذشت خود از متوفی سخن گفتند.

به نقل از پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب، مسترهای بی اخلاق این فرقه نیز شروع به توهین به متوفی و خانواده ایشان نمودند که منجر به ناراحتی و اعتراض این خانواده داغدار شد.

پس از این اتفاقات خانم دکتر ریتا اللهیاری خواهر مرحوم اللهیاری برای این رفتار غیر انسانی و غیر اخلاقی طاهری توضیح خواسته و مراتب اعتراض و مخالفت خود را با این فرقه ابراز داشتند.

متن پیام خانم دکتر ریتا اللهیاری بدین شرح است:

سلام، آقای طاهری من دکتر ریتا عمادی الهیاری جراح و متخصص زنان و زایمان، یکی از خواهران مرحوم مغفور آقای رضا عمادی اله یاری هستم، که در روز اربعین حسینی به لقاء الله پیوستند، البته من هیچگاه عقاید وآموزه های شما را باور نداشته و نخواهم داشت، و راه من همان راه متوفی است، آقای طاهری از آنجا که شما همیشه خود را نماینده شبکه مثبت معرفی کردید، آیا این حرکت شما منطقی است که ابتدا ابراز همدردی و بخشش نموده و بعد با بیان مطالبی که در زمان عدم حضور متوفی که قادر به دفاع از خود نیست، زمینه ای برای گستاخی بعضی از مسترهای نابخرد خود مهیا سازید؟

آیا این چیزی جز باز شدن عقده هایی است که سالها در سینه شما تل انبار شده است؟ برادرم رضا عمادی اللهیاری انسانی متدین و متعهد بود که برای نجات انسانها از دامی که شما بر سر راه عقیده و سلامت شان پهن کردید، شب و روز مشغول روشنگری و مبارزه بود، ما نه پیام تسلیت شما را می‌خواهیم و نه بخشش و ابراز لطف، دست از فریبکاری برداشته و مسترهای بی اخلاق خود را که به ایشان و خانواده و مادر داغدار، اهانت می کنند را مهار کنید. بنظرم این حرکت شما با کل آموزشهای شما تفاوت داشته و میتواند در مسترهای صاحب بصیرت و اندیشمند شما دوگانگی ایجاد کند، لطفا در صورت امکان برای این حرکت خود توضیح بفرمایید.؟!!

خانواده اللیهاری همچنین در پیام دیگری خطاب به طاهری ابراز داشتند:

آقای طاهری سلام، اگر برادرم رضا عمادی الهیاری که بنظر من یک جهادگر بزرگ در راه احیای اسلام تحریف شده بدست شما ابداع کنندگان عرفان‌های التقاطی بود، اگر هم از نظر شما مورد تایید نبودند. شما حق نداشتید با پیام دادن نابخردانه تان، شاگردان بی تدبیر خود را چنان گستاخ کنین که با اهانت و بی حرمتی به فردی که عزیز ما و بخصوص مادر داغدارم بوده زمینه را برای نفرین و بقول خودتان وارد فاز منفی رفتن خانواده متوفی مهیا کنین.

آقای طاهری فکر نمیکنم اگر شما در اثر کرونا میمردید [موسسه] بهداشت معنوی اینطور گستاخانه شمارا که از نظر آنها فردی مرتد بودین به سخره میگرفتند. آقای طاهری اگر شما نماینده شبکه مثبت و یا قدیسی که از خود بتی پرستیدنی ساخته‌اید، هستید نباید تحمل کنین که مریدانتان به یک خانواده داغدار اهانت وآنها را وارد فاز منفی کنند. زمانیکه رسول الله مکه را فتح کرد اولین سفارششان این بود که خاندان ابوسفیان درامان باشند وکسی حق اهانت به این خانواده را ندارد.

برایتان متاسفم که خودتان هم درس خودتان را نفهمیدید و مجبور شدید آموزش کلاسهایتان را دوباره تجدید کنید. روح برادرم شاد، در روزقیامت که همه ما در مقابل داد گاه الهی باید پاسخگو باشیم شما وشاگردانتان هم باید پاسخگوی اینگونه حرکتهای منفی باشین .
و من الله توفیق
دکتر ریتا عمادی الهیاری و مادر داغدار متوفی

گفتنی است مرحوم آقای رضا عمادی اللهیاری در سال 86 وارد عرفان حلقه شده و تا ترم ششم کلاسهای عرفان حلقه را طی کردند اما پس از اینکه نادرستی افکار طاهری و انحرافات عرفان حلقه برای ایشان مسجل شد، در سال 1390 از این فرقه جدا شدند و با انجام مصاحبه هایی اقدام به روشنگری علیه این جریان کردند که موجب شد توسط عوامل این جریان آماج تهمت‌ها و افتراها قرار بگیرند.

لینک‌های مرتبط:

محمدعلی طاهری و اهانت به یک مادر داغدار

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6053
  • 1503 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. با سلام به همه عزیزان که این حقیر را شرمنده نمودند و با ابراز تاسف وهمدردی من وخانواده ام را به آرامش رساندند خدارا شکر که در کشوران انسانهای قدر شناس و بزرگوار هستند ومن دست تک تک شما را میبوسم .عزیزان من امروز وقت افشا گری فاسقینی است که با ترویج عرفانهای التقاطی سبب انحراف جوانانی میشوند که قرار است سرباز مولایم مهدی ع باشند امروز دل امام عصر ع خون است وما بایدمرهمی بر دل ایشان باشیم تا بتدریج زمینه ظهورشان مهیا گردد .امروز تکلیف ما معرفی امام عصر ع و اهدافشان و نوع بینش و حکومتشان است تا زمانیکه مردم ندانند که هدف از ظهور چیست ،آرزوی تحقق وعده الهی در دلها شکل نمیگیرد .پس تکلیف ما اکاه سازی مردم وشناسانده راه حق از باطل است .یادمان باشد که امام زمان ع منتظر من وشماست تا زمینه ظهور بتدریج تحقق یابد .خداوند همه شما را دراین امر مهم یاری فرماید .ومن الله توفیق.

  2. 😢😢😢
    خدا نگذره از مسببین این قضیه.خانم دکتر عمادی عزیز من واقعا ناراحت شدم از این قضیه.انشالله خدا برادر عزیزتون رو رحمت کنه و با اولیا و مقربان درگاهش محشور کند و سزای عمل اون فرد هم خدا هم در این دنیا و هم در اون دنیا بدهد.

  3. سلام من از بیماران خانوم دکتر عمادی الهیاری عزیز هستم که در مرکز درمانی حضرت علی اصغر ع شهرری تحت نظر ایشون بودم. نیازی به گفتن من نیست خدا خودش بهترین داور هست که ایشون چقدر خوب هستن. تا این سن که از خدا عمر گرفتم خانوم دکتری به متواضعی و خوش اخلاقی ایشون ندیدم.خانوم دکتری با سواد و متواضع.خدا نگذره از کسانی که برای خانواده محترم ایشون مشکل درست کردن.من الان این موضوع رو متوجه شدم و خیلی خیلی ناراحت شدم. سر نماز شبم از خدا میخواهم فردی که برای خانواده ایشون مشکل درست کرده رو به سزای عملش برسونه.
    خانوم دکتر عمادی عزیز من الان متوجه شدم که برادر نازنینتون به رحمت خدا رفتن. خدا رحمتشون کنه و روحشون غریق رحمت الهی.من واقعا ناراحت شدم از این قضیه و مشکلی که برای خانواده محترمتون پیش آمده. ناراحت نباشید انشالله خدا انتقام برادرتون رو از فرد یا افرادی که براشون مشکل ایجاد کردن میگیره .من دعا میکنم سر نماز شبم که زودتر این قضیه صورت بگیره و فردی به خودش اجازه نده پشت سر فرد فوت شده حرف زیادی برنه

    ارادتمند و دوستدار همیشگی شما فاطمه برزگر جهانی
    یکی از بیمارانتون در مرکز و کیلینیک درمانی حضرت علی اصغر علیه السلام

  4. من خانم دکتر و خانواده ایشون رو از نزدیک می شناسم خانواده ی ایشون جزو خانواده های با ایمان هستند خود خانم دکتر از کسانی هستند که از بیماریهایی که استطاعت مالی ندارند وجهی دریافت نمیکنند شماره تماس ایشون دست به دست بین بیماریها هست و برای هر موضوعی هر زمان تماس بگیرن کارشون راه میوفته و راهنمایی میکنند علاوه بر کمکهائی که میکنن و بنده شخصا شاهدش بودم و میدونم ایشون راضی به گفتنش نیستن خانم دکتر علاقه ی خیلی خاصی به امام زمان (عج) دارند و در طول روز تبارها از زبون ایشون می شنویم که ان شاءالله هر چه زودتر مقدمات ظهور فراهم بشه آقای طاهری و گروهشون فقط خودشون رو کوچیک کردن که بعد از درگذشت اون مرحوم شروع به اراجیف بافی کردن چرا تا زمانی که مرحوم در قید حیات بودن و میتونستن جواب بدن حرفی زده نشد.کاش یاد بگیریم حرمت خیلی چیزها رو رعایت کنیم.

  5. اهانت به خانواده داغدار کاری غیر اخلاقیست

  6. من دکتر عمادی را میشناسم بسیار خانم دکتر باخدا ومهربان وبا اخلاق و حاذق است واز اینکه در فوت برادرشون اینقدر ناراحتشون کردند منهم ناراحت شدم .خانم دکتر من از بیماران قدیم شما در تنکابنم و درگذشت برادر محترمتان را تسلیت عرض میکنم.
    فاطمه صادقی

  7. ماهمه رفتنی هستیم و کرونا ازرگ گردن بما نزدیکتر است .من بعنوان یک جهادگر راه سلامت و برادر مرحومم وهمه مسلمانان فقط وفقط باید بیک هدف بزرگ فکر کنیم وآن تنها نگذاشتن امام عصر مهدی موعود ع وولی او مقام معظم رهبری است .کشتی معرفت وهدایت در حال حرکت است تا دیر نشده مهدی ع را دریابید وبا مشغول شدن به این عرفانهای التقاطی خودرا سرگرم دنیا نکنیم.هیچ راهی بجز صراط مستقیم حق نیست وما برای رسیدن به آن میتوانیم بجای چنگ زدن به این عرفانهای شیطانی ،فقط از قرآن ،عترت و از احادیث وروایات کمک بگیریم .همه ما دراین عصر تکلیفمان شناساندن مهدی ع واهداف وراه اوست .که این کار شاد کننده روح همه بندگان صالح وبرادر جهادگر من میباشد.
    ومن الله توفیق

  8. انالله و انا الیه راجعون

    با عرض تسلیت ایام سوگواری خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و همچنین مجاهد فی سبیل الله، جناب آقای رضا اللهیاری عزیز ، که حقیر بارها و بارها سخنان دلسوزانه و راهگشای این مرد پاک و زلال را در دفاع از حریم عرفان حقیقی و مشرب آل الله علیهم السلام بر ضد جریان خبیث و هلاک کننده ی شبه عرفان حلقه و مسئولان آن در فضای مجازی دیده ، شنیده و مطالعه کردم ، از درگاه خداوند متعال و اهلبیت بویژه پیامبر رحمت للعالمین صلّ الله علیه و آله و سلم و کریم اهلبیت ، سبط اکبر ، حضرت امام حسن مجتبی و امام رئوف ، عالم آل محمد حضرت رضا علیهم السلام ، برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و همچنین برای خانواده و بستگان آن فقید عزیز صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم .
    مهدی علم الهدی _ مشهدالرضا ع

  9. من خانواده خانم دکتر وحتی برادرشان را میشناسم بسیار خانواده متشخص ،مومن ،با آبرو وبخشنده هستند این حرفها که این لات ولوتها میزنند لایق خودشونه

  10. سلام من یکی از بیماران ومراجعه کنندگان خانم دکتر ریتا عمادی هستم .واقعا برای خانم دکتر عمادی ناراحت شدم ایشان نمونه یک پزشک جهادگر وبا ایمان بودند که هم دردوران طبابت در بوشهر وچه در تنکابن وچه در تهران، پزشکی دلسوزوحادق ومهربان که هر بیماری پول نداشت نه از ایشان ویزیت میگرفتند وحتی حق العمل هم نمیگرفتند .من میدانم که ایشان از چه خانواده متدین و با شخصیت واصیلی هستند واز اینهمه گستاخی وبی ادبی شاگردان طاهری ناراحت شدم .البته خوب شد این اتفاق افتاد چون من قصد داشتم کلاس این ادم بی دین وایمان ثبت نام کنم اما حالا فهمیدم که خوب شد ۲میلیونم را به باد ندادم هم پولم میرفت هم ایمانم .ادمی که پشت سر یک مرده اینهمه بلوا بپا کنه و بشینه از دیدنش حال کنه ،لیاقت استادی نداره .
    خانم دکتر من فاطمه حسینی هستم از مراجعه کنندگان قدیمیتان مرادر غمتان شریک بدانید

  11. سلام من یکی از بیماران ومراجعه کنندگان خانم دکتر ریتا عمادی هستم .واقعا برای خانم دکتر عمادی ناراحت شدم ایشان نمونه یک پزشک جهادگر وبا ایمان بودند که هم دردوران طبابت در بوشهر وچه در تنکابن وچه در تهران، پزشکی دلسوزوحادق ومهربان که هر بیماری پول نداشت نه از ایشان ویزیت میگرفتند وحتی حق العمل هم نمیگرفتند .من میدانم که ایشان از چه خانواده متدین و با شخصیت واصیلی هستند واز اینهمه گستاخی وبی ادبی شاگردان طاهری ناراحت شدم .البته خوب شد این اتفاق افتاد چون من قصد داشتم کلاس این ادم بی دین وایمان ثبت نام کنم اما حالا فهمیدم که خوب شد ۲میلیونم را به باد ندادم هم پولم میرفت هم ایمانم .ادمی که پشت سر یک مرده اینهمه بلوا بپا کنه و بشینه از دیدنش حال کنه ،لیاقت استادی نداره .
    خانم دکتر من فاطمه حسینی هستم از مراجعه کنندگان قدیمیتان مرادر غمتان شریک بدانید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.