35
جنگ قدرت در فرقه حلقه بالا گرفت

محمدعلی طاهری و تلاش برای بازیابی پرچم داری فرقه حلقه

  • کد خبر : 6276
  • 29 آذر 1399 - 10:45
محمدعلی طاهری و تلاش برای بازیابی پرچم داری فرقه حلقه

به گزارش بهداشت معنوی، محمدعلی طاهری سرکرده فرقه حلقه که از ایران به کانادا مهاجرت کرده است، تلاش می کند قدرت رهبری خود را که به دلیل زندانی بودن از دست داده بود، دوباره بازیابی کند. در زمانی که محمدعلی طاهری دوران محکومیت قضایی خود را در زندان می گذارند، برخی از شاگردان وی و […]

به گزارش بهداشت معنوی، محمدعلی طاهری سرکرده فرقه حلقه که از ایران به کانادا مهاجرت کرده است، تلاش می کند قدرت رهبری خود را که به دلیل زندانی بودن از دست داده بود، دوباره بازیابی کند. در زمانی که محمدعلی طاهری دوران محکومیت قضایی خود را در زندان می گذارند، برخی از شاگردان وی و به طور خاص شهنار نیرومنش، با مطرح کردن ادعاهایی همچون مرگ طاهری در زندان، مدعی در دست گرفتن اتصال حلقه و رهبری پیروان این فرقه شدند.

پس از عزیمت طاهری به کانادا، وی تلاش کرد با راه اندازی آکادمی حلقه در این کشور و جلب توجه محافل آکادمیک کانادایی، به رهبری خود بر جریان حلقه رسمیت مجدد بخشد؛ اما بی توجهی پزشکان و روانشناسان کانادایی به ادعاهای واهی طاهری وی را در دستیابی به این هدف ناکام گذاشت.

در گام بعدی طاهری تلاش کرد با راه اندازی کلاس های زنده در اینستاگرام و بارگذاری این کلاس ها در یوتیوب، خود را در میان پیروان فرقه تثبیت کند، اما بررسی این ویدئوها نشان می دهد که استقبال چندانی -به نسبت ادعاهای صورت گرفته ازسوی طاهری- از این ویدئوها نشده است.

در نتیجه طاهری تصمیم گرفت با ارسال ویدئویی به مخاطبان خودش از تمامی رقبای خود اعلام برائت کند. وی در این ویدئو با اعلام برائت از تمامی مسترهایی که آنها را رقیب خود در آینده فرقه می داند، اعلام می کند که برایش مهم نیست نام این موضوع را نفی رحمانیت ادعایی در فرقه حلقه بنامید یا خیر. طاهری با طرح این موضوع اعتراف می کند که هرچه در مورد رحمانیت و بخشش همه گفته، دروغ محض است.

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=6276
  • 800 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.