63
به بهانه نقد کتاب «تمام جهان در من است»؛ اثر ایمان سرورپور

ایمان سرورپور؛ قهرمان پوشالی موفقیت

  • کد خبر : 8434
  • 11 شهریور 1401 - 16:47
ایمان سرورپور؛ قهرمان پوشالی موفقیت
و سخن او با کسی است که قطعاً به قرآن و دین اسلام ایمان دارد و اگر مسیحی یا یهودی باشد، از کادر خارج می‌شود. البته این بازی با اعتقادات و نام پروردگار در سراسر کتاب وجود دارند. انگار که ایمان سرورپور می‌ترسد به عنوان یک اومانیست یا انسان‌گرا معرفی شود و کتاب نورعلی‌نورش به چاپ نرسد.

بهداشت معنوی؛ سيد ايمان سرورپور رودسری، از فعالان عرصۀ آموزش و مشاورۀ تحصیلی است که فعالیت‌های مختلفی را درزمینۀ مشاورۀ کنکور انجام می‌دهد. او چند سالی است به‌عنوان کارشناس و مشاور در صداوسیما حضور داشته و برنامه‌های مختلفی را در شبکه‌های آموزش و سلامت کارشناسی و اجرا نموده است.

ایمان سرورپور توانسته در شبکه آموزش صدا و سیمای ملی ایران جای پای محکمی برای خود باز کند و علاوه‌بر حضور در برنامه‌های مرتبط با کنکور برنامه‌ای با عنوان «به خودآ» را با تهیه‌کنندگی خود بر روی آنتن این شبکه ببرد. نکته جالب در مورد این برنامه در عنوان آن نهفته است. عنوان برنامه به گونه‌ای نوشته شد که به دو صورت «به خود آی» و «به خدا» خوانده شود. و این همان ادعایی است که در معنویت‎‌های نوظهور و دین آمریکایی تفکر نوین بیان می‌شود: خدا همان انسان است [اومانیسم را بپذیر]

 

درباره اومانیسم بیشتر بدانید:

| اومانیسم دینی و اومانیسم سکولار

 

با بررسی آثار گفتاری و نوشتاری ایمان سرورپور می‌توان دریافت که او زمینۀ مذهبی دارد، اما تا حدودی در فضای مفهومی تفکر نوین قرار گرفته و توصیف او از مفاهیمی چون: حال خوب، صلح با خود، آگاهی، خودشناسی و… با رویکرد مروجان تفکر نوین آمیخته شده است.

 

ایمان سرورپور

برنامه به خودآ به تهیه‌کنندگی ایمان سرورپور

ایمان سرورپور که به سلبریتی شدن علاقه داشته و بارها بر روی صحنه اجرای موسیقی رفته است. دوره‌های متعددی با نام‌های «از آگاهی تا آفرینش»، «توسعه فردی»، «برنامه‌ریزی درسی»، «بیزینس کوچینگ» و… برگزار نموده و دو کتاب نیز با نام‌های «تمام جهان در من است» و «سفر کوانتومی وال تنها» به چاپ رسانده است.

منتقد کتاب خانم کتایون اصغری، در وبگاه «کتابچی» نقدی را درباره کتاب «تمام جهان در من است» منتشر کرده است. متن که در ادامه می‌خوانید نقد خانم کتایون اصغری بر این کتاب است. امیدواریم با خواندن نقد زیر به شکل بهتری با یکی از مروجان تفکر نوین و فروشندگان پکیج موفقیت در ایران آشنا شوید. همچنین امیدواریم رسانه ملی در آینده نزدیک با پالایش افرادی چون ایمان سرورپور از افزایش ضریب نفوذ این افراد در فضای رسانه‌ای میهن عزیزمان جلوگیری کند.

درصد زیادی از نوجوانان ایرانی، به سن هفده سالگی که می‌رسند، هیجان‌انگیز‌ترین، سخت‌ترین و تلخ‌ترین دوره‌ی زندگی خود را تجربه می‌کنند. این دوره آمادگی برای کنکور نام دارد. کنکوری که از آن یک غول ساخته شده و در واقع چیزی کمتر از هیولا نیست. خصوصاً اگر در مدارس دولتی و بدون آموزش ویژه یا کتاب خاصی درس خوانده باشید. این هیولا، هرچه آموزش و اوضاع مالی ضعیف‌تر و خراب‌تری داشته باشید، قوی‌تر و وحشتناک‌تر خواهد شد و این کاملا ناعادلانه به نظر می‌رسد. این‌طور نیست؟

 

درباره ایمان سرورپور در بهداشت معنوی بخوانید:

| ایمان سرورپور؛ خسته از جنگ تحمیلی، ترویج دین آمریکایی

 

در این مسیر، افراد زیادی کتاب نوشته‌اند و سخنرانی‌های مختلفی را اجرا کرده‌اند، تا سنگ صبوری باشند برای بچه‌هایی که توانایی کافی جهت شرکت در کنکور را ندارند؛ یا شاید هم، صرفاً قصدشان این است که پولی به جیب بزنند و سعی دارند با «حلوا حلوا کردن» دهن خودشان را شیرین کنند! در واقع، آن‌ها طوری صحبت می‌کنند که انگار واقعاً چیزی از شرایط سخت نمی‌دانند. حق هم دارند. طبیعتاً کسی که در نعمت بزرگ شده باشد نمی‌تواند کسی را که پر از خالی است، درک کند. یکی از کتاب‌هایی که در زمینه‌ی انگیزه‌بخشی به بچه‌های کنکوری نوشته شده است، کتاب «تمام جهان در من است» نوشته‌ی «ایمان سرورپور» است که ده سال پیش در کنکور رتبه‌ی 50 را از آن خود کرد. در این مطلب قرار است ببینیم که این نویسنده، در کتابش چه چیزی برای گفتن دارد و آیا واقعاً قصد کمک دارد یا شعارگویی؟ اما قبل از آن، بهتر است کمی بیشتر با او آشنا شویم.

ایمان سرورپور

ایمان سرورپور متولد سال 1362، فارغ‌التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه تهران و فوق‌لیسانس MBA در دانشگاه آمریکایی I.O.W.H.E است. او ده سال است که به بچه‌های کنکوری مشاوره‌ی تحصیلی ارائه می‌دهد و جوان‌ترین دبیر اتحادیه‌ی یونیسف است که سخنرانی‌های زیادی برپا می‌کند. او در کنار فعالیت‌هایش دو کتاب تحت عنوان «تمام جهان در من است» و «و خدایی که در این نزدیکیست» نوشته و منتشر کرده است. او همچنین به امر «خوانندگی» نیز مشغول است و ترانه‌هایی از خود به‌جا گذاشته است.

حرف زدن در لفافه

وقتی شروع به خواندن کتاب می‌کنیم، احساس می‌کنیم که «ایمان سرورپور»‌ هم مثل خیلی از افراد، تک و تنها و بدون هیچ‌چیزی رشد کرده؛ اما درست قبل آن‌که امیدوار شویم، او پتک «نابغه بودنش» را محکم به سرمان می‌کوبد. همان لحظه مخاطب متوجه می‌شود که اگر از هوش زیادی برخوردار نیست، پس باید از خواندن محتوا دست بردارد.

به گذشته که نگاه می‌کنم روزهای بسیاری را به خاطر می‌آورم که در تنهایی سپری شد. ارمغان این تنهایی برایم درس بزرگی بود؛ این که بدانم از هرکس و هرچیز جز باور به خود و پروردگارم بی‌نیازم و می‌توانم به تنهایی در سخت‌ترین مسیرها به پیش روم. نفر اول بودن همیشه نقد و نظرات گاه منفی و دلسردکننده‌ی دیگران را برایم به همراه داشت، این امر به من آموخت که هر چقدر هم تلاش کنم نمی‌توانم همه را با خود همراه و هم نظم کنم.

همان‌طور که می‌بینید، شما با یک نابغه که همیشه نفر اول بوده و گاهی نظرات دلسردکننده دریافت می‌کرده طرف هستید، نه کسی که از طبقه‌ی اجتماعی پایینی به دنیا آمده، در سختی، فقر و تنگ‌دستی زندگی می‌کند؛ و آموزش‌هایی که برای او ترتیب داده شده، واقعا ضعیف و به درد نخور هستند. سپس ایمان سرورپور خودش را جای مخاطب می‌گذارد و می‌گوید اگر منتظر کسی هستید که بیاید و اوضاعتان را درست کند، سخت در اشتباه هستید. شما نباید منتظر کسی باشید و خودتان به تنهایی، قهرمان زندگی خودتان باشید.

سوالی که در این میان مطرح می‌شود این است که کسی که کنکور می‌خواند، جز فکر کردن به درس و مشق و بدبختی‌هایش باید منتظر چه چیزی باشد؟ یک پدر پولدارتر؟ یا یک کیسه پول از وسط آسمان؟ یا یک جور هوش الهی از سوی خداوند که مثل بابا طاهر عریان از آسمان به دهانش بتابد و او را یک شبه علامه‌ کند؟ طبیعتاً کسی که هم از فقر رنج می‌برد و هم کنکور دارد، منتظر نور الهی نیست. فقط کاسه‌ی «چه کنم»‌ را به دست گرفته و نمی‌داند چگونه از پس این غول هفت‌سر بربیاید. راه‌حل‌های زیادی نیز وجود دارد که بتواند شاخ کنکور را بشکند، ما نیز امیدواریم که ایمان سرورپور راجع به همین نکته توضیح دهد. چون برای اینکه «شرایط عالی» را به شما توضیح دهد، قصد دارد در سفری همراهتان کند. سفری که خودش قبلا تجربه کرده است.

ویلیام گلسر، ایمان سرورپور و تئوری انتخاب!

دکتر ویلیام گِلَسِر (William Glasser) [روان‌پزشک اهل ایالات‌متحده از تئوریسین نظریه انتخاب و از مروجان دین آمریکایی تفکر نوین] می‌گفت که اگر بنز و مازراتی ندارید، اگر در بهترین جای دنیا زندگی نمی‌کنید و اگر بدبخت هستید تقصیر خودتان است. چون هر عامل بیرونی بر اساس درون شما شکل می‌گیرد و این شما هستید که باید بین بدبختی و خوشبختی یکی را انتخاب کنید. من در مطلبی کامل در همین مجله، نقدهایی به طرز فکر او داشتم، چون احساس می‌کردم که این کتاب برای هر قشری نوشته نشده است، مگر قشر مرفه آمریکایی. وگرنه چه کسی بهتر از بوکوفسکی قشر ضعیف و کارگر را درک می‌کند؟

 

درباره تفکر نوین بیشتر بدانید:

| تفکر نوین؛ روانشناسی یا معنویت سرمایه‌داری؟

| تفکر نوین و نفوذ عرفان‌های کاذب به مدارس ایران

 

ایمان سرورپور نیز در کتاب خود، بدون اشاره به «تئوری انتخاب» دقیقاً همین حرف‌ها را بیان می‌کند. این که همه‌چیز از درون شما نشات می‌گیرد و این تصمیم توست. ولی جالب این‌‎جاست که کسی این حرف را می‌زند، که کمی پیش صریحانه اقرار کرده که به خاطر «نفر اول بودن» و «نابغه بودن» همیشه تنها بوده است. چه اتفاق تلخ و دلخراشی!

می‌دانم این‌که لک‌لک‌ها ما را در کجای مسیر و در چه شرایط و خانواده‌ای فرود بیاورند انتخاب ما نبوده اما این که زندگی را پس از آن چگونه می‌خواهی سپری کنی، انتخاب خود توست. می‌توانی زندگی را چون یک بوم نقاشی در دست بگیری و آن‌گونه که دوست داری به آن رنگ بپاشی و این تصمیمی‌ست که به سرنوشت تو تبدیل خواهد شد. می‌دانم کار دشواری است، اما اگر اکنون در شرایط سختی قرار گرفته‌ای به آن به چشم یک فرصت نگاه کن.

 

ایمان سرورپور

تمام جهان در من است اثر ایمان سرورپور

 

حرف من با نویسنده این است که چطور می‌توان به «دلار سی هزار تومانی» به چشم یک فرصت نگاه کرد؟ ایمان سرورپور کسی است که برای فوق‌لیسانس با بورسیه در آمریکا درس خوانده است. اما اجازه دهید کمی از سبک و سیاق بورسیه گرفتن با شما صحبت کنم. حتی اگر فرض بر این باشد که قصد داشته باشید به کشور دیگری برای بورسیه‌ی تحصیلی مهاجرت کنید، باید سرمایه‌ی زیادی داشته باشید. چشم‌بسته غیب نگفتیم ولی حتی اگر قصد اخذ بورسیه‌ی کامل نیز داشته باشید، مراحل ارسال درخواست به دانشگاه‌های مختلف، اخذ ویزا، شرکت در آزمون‌های زبان بین‌المللی (مثل آیلتس، تافل، GRE و… ) به هزینه نیاز دارد! شما برای ارسال درخواست پذیرش به هر دانشگاه، باید صد دلار هزینه کنید که سه میلیون‌ تومان است و طبیعتاً برای این‌که شانس خود را افزایش دهید، باید برای چند دانشگاه درخواست بفرستید! علاوه بر این، برای شرکت در آزمون تافل، حدود پنج میلیون، برای شرکت در آزمون GRE که مکمل آن است نیز پنج میلیون، برای اخذ ویزا که باید از کشور خارج شوید، حدود هشت میلیون، برای یادگیری زبان به بهترین شکل ممکن حدود پنج میلیون و… بپردازید. تمام این‌ها روی هم رفته دست کم بیست تا سی میلیون خواهند شد. از‌ آن جالب‌تر این‌که وقتی بورسیه گرفتید، باید بیست میلیون (یا بیشتر) پول بلیط هواپیما بدهید!

آیا این‌ها برای ایمان سرورپور یک فرصت است؟ اگرچه تسلیم شدن و دست روی دست گذاشتن راه‌حل مناسبی نیست، ولی واقعاً چگونه می‌توان با این شرایط، به مسیر خود ادامه دهیم؟ حتی اگر بخواهیم دور بزنیم و در کشور خودمان «دکترا» بخوانیم، باید میلیون‌ها ریال شهریه بدهیم. شاید با خودتان فکر کنید که در کشور خودمان نیازی نیست در دانشگاه آزاد درس بخوانیم و می‌توانیم با تلاش خود، در دانشگاه سراسری قبول شویم. تبریک می‌گویم. به خانه‌ی اول برگشتیم، چون اگر لیسانس و فوق‌لیسانس را در دانشگاه آزاد سپری کرده باشید، برای دکترا نمی‌توانید در دانشگاه سراسری پذیرفته شوید! چون انگار مدرکتان را قبول ندارند.

برای قبولی در دانشگاه سراسری چه کار کنیم؟

ایمان سرورپور در ادامه سعی می‌کند با دلی خوش شما را راهنمایی کند.

چند فرد مشهور و موفق را می‌شناسی که فرزندانشان به موفقیتی بالاتر از آن‌ها دست یافته باشند؟ ثروتمندان جهان چقدر امید‌وارند که وارثانشان بتوانند امپراطوری آن‌ها را با درایت گسترش دهند؟ ثروت بادآورده و مال به‌ارث‌رسیده یا جایگاه هدیه‌شده، کدام نازپرورده‌ای را به اسطوره تبدیل کرده؟

اول این‌که شاید کسی نخواهد مثل شما اسطوره شود آقای ایمان سرورپور. همین که بچه‌ها بتوانند در شهر خودشان در دانشگاه سراسری قبول شوند، کفایت می‌کند. اما این قبول شدن به چند عامل بستگی دارد: آموزش خوب، تکنیک‌های تست‌زنی، تهیه‌ی کتاب‌های تست، شرکت در آزمون‌های آزمایشی و… . این روزها کسی که می‌خواهد برای کنکور آماده شود، با هزینه‌های شش-هفت الی بیست و سی میلیونی در آموزشگاه‌های تخصصی ثبت نام می‌کند، توسط بهترین اساتید دوره می‌بیند، با بهترین مشاور و برنامه‌ریز صحبت می‌کند و بهترین کتاب‌های تست را در اختیار دارد. لپ‌تاپ و کامپیوتر دارد، می‌تواند هر روز در آزمون‌های آزمایشی شرکت کند و در صورتی که در خانواده به مشکل بخورد یا پدر و مادرش با او بدرفتاری کنند، کافی است با پشتیبانش تماس بگیرد تا مشکلاتش طی یک ساعت برطرف شود!

اما کسی که هیچ‌یک از این امکانات را ندارد باید چه کار کند؟ بسیار خوب، قضیه را بزرگ نکنیم. همه حداقل یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر در خانه دارند. اما کسی که در مدرسه‌ای دولتی درس می‌خواند و جز آموزش معمولی و سطح پایین چیز دیگری در دسترسش نیست، باید چه کار کند؟ کسی که نمی‌تواند صد کتاب تست تهیه کند، توسط مشاورهای قلمچی و… پشتیبانی شود و دغدغه‌اش سروکله زدن با هم‌کلاسی‌هایی شده که هیچ آینده‌ای ندارند، چگونه می‌تواند به «اسطوره» تبدیل شود؟ اگر در خانواده‌ای معمولی زندگی کند که یک «اتاق شخصی» ندارند و برای درس خواندن مجبور است به حیاط مراجعه کند، چگونه می‌تواند سال‌ها پشت کنکور بماند، درس بخواند، هیچ زخم زبانی نشنود، هیچ امکاناتی نداشته باشد و دکتر شود؟ وقتی برای قبولی در دانشگاه‌های سراسری تهران، برای کسانی که خارج از تهران زندگی می‌کنند سهمیه در نظر گرفته شده است، چگونه می‌تواند خودش را بین آن‌ها جا دهد؟ آیا راه نجاتی برای او وجود دارد؟ ایمان سرورپور «توکل به خداوند» را توصیه می‌کند و آیه‌ای از قرآن می‌آورد.

و هم اوست که (شما را) بی‌نیاز کرد و سرمایه بخشید.

“و سخن او با کسی است که قطعاً به قرآن و دین اسلام ایمان دارد و اگر مسیحی یا یهودی باشد، از کادر خارج می‌شود. البته این بازی با اعتقادات و نام پروردگار در سراسر کتاب وجود دارند. انگار که ایمان سرورپور می‌ترسد به عنوان یک اومانیست یا انسان‌گرا معرفی شود و کتاب نورعلی‌نورش به چاپ نرسد.”

سکوت و دیگر هیچ

بخش اعظمی از کتاب ایمان سرورپور، به «سکوت» اختصاص یافته است. او که به خاطر نابغه بودن زخم‌ زبان‌های زیادی را تحمل می‌کرد، حالا به شما توصیه می‌کند تا مثل شب، سکوت کنید. قدرت تخیلش را دوست دارم ولی «شب» فقط برای جان‌بخشی در اشعار شکسپیر به درد می‌خورد آقای نویسنده! در کنار آن، برای این‌که بتواند جلوی افرادی که حرف‌هایش را نقد می‌کنند بایستد، از ابتدای کتاب تا آخر، بر سر «مظلوم‌نما‌ها» می‌کوبد. او آن‌ها را موجوداتی تصویر می‌کند که دنبال تایید گرفتن یا ترحم دیگران هستند و قصد دارند با این کار خودشان را آرام کنند.

خب حق با توست. توانستی مرا قانع کنی. شرایط تو بدترین شرایطی‌ست که فردی تابه‌حال آن مواجه شده، راه‌ چاره‌ای نیست و تو محکوم به این تقدیری. فکر می‌کنم دیگر بین ما حرفی برای گفتن باقی نباشد چراکه کسی که خوابیده را می‌شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده هرگز نمی‌شود بیدار کرد.

سوال من از نویسنده‌ی این کتاب این است:

شما واقعا می‌دونین «بدترین شرایط» چیه؟

ما معمولی‌های بیچاره

به‌شخصه زمانی که با مشکلات حاد ورود به دانشگاه سراسری در رشته‌ی مورد علاقه‌ام مواجه شدم تصمیم گرفتم از طریق امکانات محدودی که داشتم با نحوه‌ی انتخاب رشته و شغل‌های پول‌ساز آشنا شوم. از آن‌جا که از پس هزینه‌ی تحصیل در شهرستان هم برنمی‌آمدم، دانشگاه آزاد تهران را انتخاب کردم و تا فوق‌لیسانس هم در همین دانشگاه درس خواندم. جدا از این‌که همچنان از امکانات آموزشی سراسری (از جمله ایمیل دانشگاهی و کتابخانه‌ی خیلی خاص و… ) بی‌نصیب بودم، می‌دانستم امکان اخذ مدرک دکترا در دانشگاه سراسری را ندارم و برای اخذ پذیرش هم پولی ندارم.

این تازه، ساده‌ترین شرایطی بود که به قلم خودم برایتان شرح دادم. از این شرایط خیلی بدتری هم وجود دارد که حتی روح من هم از آن‌ها خبر ندارد. کسانی که از کودکی تجارب تلخ زیادی داشتند، توسط خانواده‌ای پدرسالار بزرگ می‌شوند و شاید هم بدسرپرست هستند. جواب شما به آن‌ها چه چیزی می‌تواند باشد، آقای ایمان سرورپور؟ توکل به پروردگار؟ فکر می‌کنم به قول شما، کاری جز این نمی‌توانند بکنند، مگر این‌که راه‌های دور زدن وضعیت و شرایط نابسامانشان را بلد باشند. در این صورت، مثل شما در سی سالگی نمی‌توانند هم آمریکا را دیده باشند هم جوان‌ترین دبیر یونیسف باشند. شاید به سختی بتوانند به یک کارمند بیچاره در سیستم سرمایه‌داری تبدیل شوند و مثل کالا، مورد سوءاستفاده‌ی ثروتمند‌ترها قرار بگیرند. ما و آن‌ها، راهی جز معمولی شدن نداریم، آقای اسطوره!

لینک کوتاه : https://behdashtemanavi.com/?p=8434
  • 862 بازدید

ثبت دیدگاه

  1. از اشکین ملودی بیا چه خبر ایمان سرورپور؟
    😜

  2. واااااااااییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  3. ی بار ایمان سرورپور در مورد فوتبالیست آرژانتینی حرفی زد که تعریف تمجید و تحسین او بود اینکه معلومه فوتبالیست ها بخصوص در تیم ملی اوضاع خوبی دارند ولی این که با اخلاق، نجیب و خوب باشی خودتو گم نکنی، به سمت اعتیاد …….غیره نری. مهمه زندگی وانسانیت که فقط پول نیست خودت پولدار وموفقی ولی اگه سیگاری بودی اینو بدون که،ازچشم مادرت افتاده بودی ودیگه قربون صدقت نمیرفت.

  4. یه دمت گرم جانانه به 💲ایمان سرورپور رودسری دات بِت💲
    هرکسی هستی عالی نوشتی خیلی حال کردم باهات
    من رفتم پادکست رو دوباره گوش کردم و نقدت رو دوباره خوندم کاملا عاقلانه و براساس حرف هايي که خود ایمان سرورپور با زبان خودش به گوش مخاطب رسونده بود هست 👏🏻
    این یارو ایمان سرورپور واقعا رو مخیه
    آدم بخاطر فن بیان قوی و حرفای قشنگش جذبش میشه بعد میبینه یسری حرفاش ربطی به اعتقادات و مکتب ما نداره
    خودشو مکتبی نشون میده اما مکتبی نیست

  5. شما خیلی باسواد و دانا و آگاه و خوش اخلاق هستید بابا ایمان 🥰❤️ خیلی دوستون دارم 😍❤️ و هیچ چیز و هیچکس توی این دنیا نمیتونه نظر منو نسبت به شما عوض کنه💕💕💕
    شما قویترین و مهربونترین و بخشنده ترین آدمی هستید که تو زندگیم دیدم💛🌞

  6. اولش گفتم چه خوب یه سایت اومده داره در مورد کلاهبردارا حرف میزنه .. اما تو هم هدفت اطلاع رسانی نیست هدفت القای خواسته های خودت به کاربره . وقتمو گرفتی.از اسم سایت باید میفهمیدم

  7. !!!

  8. أه این پسره اسمه خودشو گذاشته مربی انگیزشی اما من هربار میرم پیجش داره سیاهنمایی میکنه و شرایطو جوری نشون میده که واقعا نیست و آدم احساس بدبختی کاذب میکنه و بعد دوست داره بشینه حرفای اینو گوش بده کلاساشو شرکت کنه تا پاشه بره دنبال واقعیت و خوشبختی🤢🤮🤧
    حرفاش مثل یه قابلمه له و لورده و رنگ و رو رفته سوراخ میمونه که توش زرشک پلو بامرغ خوشمزه و خوش عطر و بو بریزی!
    بارالها ما را از شر تک تک روانشناسان زرد محافظت بفرما🤲🏻

  9. استاد انقدر با نیروی فکر و قانون جذب و قدرت های ماورائیتون خودتونو لاغر کردید شبیه نی قلیون دوسیب شدید یه باشگاه برید چند تا هالتر بزنید رنگ و رو بگیرید شاید یکی حاظر شد بهتون جواب مثبت داد اونوقت دیگه نمیاید گل بگیرید دستتونو گریه کنید و با صدای بغض آلود استوری بذارید 😂🤣😂🤣😂🤣

  10. استاد شما میگید دست از سر بچه های مردم بردارید و مجبورشون نکنید برن سمت پزشکی و خودشونو تیکه پاره کنن آیا قبول بشن یا نشن ولی خودتون همیشه بچه ها رو تشویق میکنید بیان سمت رشته و شغل و علایق شما یعنی مدیریت و روانشناسی و موسیقی و رقص یا سمت رشته و شغل مادر و خواهرتون یعنی طراحی لباس و نقاشی خب این تناقض نیست؟
    راستی یکم ورزش کنید و باشگاه برید و هالتر بزنید براتون خیلی خوبه😹💯٪

  11. خدایی بعضیاتون خیلی باحالید
    دوساعته نشستم کامنتای این دوتا صفحه رو میخونم روده بر شدم از خنده 🤣
    بخاطر همینه ایمان سرورپور هیچوقت پیرنمیشه و روز به روز جوون تر از دیروزم میشه دیگه
    دور و ورش یه مشت دختر نمکدون داره💅🧂
    اما این خیلی خوبه که اعتقاداتتون هنوز زندست 👹
    در هرصورت آقای سرورپور ما منتظریم مراسم عزاداری مرحوم Pele رو هرچه زودتر برگزار کنی
    آخه دفعه ی قبل برای مرحوم مارادونا به پاس زحماتش در عرصه ی خانوم بازی و حرومزاده پس انداختن مجلس ختم و ترحیم آنلاین گرفته بودی ولی اعیاد مذهبی رو یه تبریک خشک و خالی نگفتی دیگه حیفه پله رو هم توی کارنامت جا ندی
    بالاخره پله هم حق داشته از شهرت و موقعیتش سواستفاده کنه و تو بهش کاملا حق خواهی داد😌
    اینروزا چقدر قشنگ میفهمم معنی این جمله رو که موفقیت به مدرک و شغل و جایگاه و اعتبار و پول نیست موفقیت به اخلاق خوبه و پاکی و صفای وجودی آدماست

  12. خسته ام…😔 غمگینم…😔ناراحتم…😔مثل اون آقا قد بلنده که میره میشینه کنار قبور شهدای گمنام و برای فواحش و اغتشاشگرای کشورش اشک میریزه و میگه دنیا رو شما عوض میکنید باریک الله بهتون دخترای سرزمینم از همین کهف الشهدا براتون دعا میکنم اما موقعی که مدافعین امنیت کشور رو زیر چرخ ماشین له میکنن و چاقوی آشپزخونشون رو فرو میکنن تو سر پسر همسایشون و بسیجی ها رو به شهادت میرسونن لال مونی میگیره و صداش درنمیاد و میگه بریم که روی رشد شخصیمون سرمایه گذاری کنیم .داداچ داری اشتباه میزنی🥴 اسلام اینوره غرب آسیا تو آمریکا دنبالش نگرد یدفعه دیدی دست تو دست شیطان گذاشتیا ولی به تحریمت ادامه بده و دیگه کلاساتو برگزار نکن و با همین فرمون به نظام ضربه بزن ما خوشحالم میشیم 😅
    من از کلاسای کنکور بدم میاد چون اکثر مواقع رنگ و بوی خدایی ندارن وقتی وارد میشم انگار یچیزی رو قلبم سنگینی میکنه و انگار اصلا معلمای کنکور از ما نیستن و با معلمای مدرسم فرق میکنن .پول خون باباشونو که از ما میگیرن،ادب و احترامم که حالیشون نیست،کل سالم دارن با دخترا میگن و میخندن و حال میکنن،آخرشم یا قهر میکنن یا ناز میکنن یا خودشونو لوس میکنن واسه ما.حالم از این مدل وارد دانشگاه شدن بهم میخوره.یکی به داد ما برسه

  13. مگه ایمان سرورپور معلم و نویسندست؟!☹ ایمان سرورپور سلبریتیه ها🤭 اصولا به افرادی که حاشیه هاشون جلوتر از علم و هنرشون حرکت میکنه و تو هر سوراخی سرک میکشن و بیسوادیشون و اثبات میکنن میگن سلبریتی🤪 حالا ازونجایی که هر چقدر زور زد تعداد فالووراش زیاد تر از یه عدد ثابتی نشد ما بهش میگیم شاخ مجازی👹 البته الله شاهده اصلا براش تعداد فالوور مهم نیستا فقط نمیدونم چرا اینقدر زور زد و تبلیغ کرد و کسی تحویلش نگرفت و وقتی دید نمیشه شروع کرد به شعار دادن که تعداد فالوور اصلا مهم نیست 👐🏻خبرها حاکی ازینه قرار افرادیکه در جمع های خصوصی و عمومی زیر پوشش شعر و سخنان انگیزشی و تست کنکور آزمایشی و آموزش مجازی و کهف الشهدا و دین و مذهب دعوت به اغتشاشات کردن و سوت و کف و کِل کشیدنو ماشاءالله انشاءالله گفتن هم تشریفشونو ببرن تو گونی 👮🏻‍♂️البته این افراد چون از لحاظ متراژ زیادی عریض یا طویلن تا سفارش گونی ها بدستشون برسه کمی طول میکشه😂 دیگه اونوقت آقای سفیر فلان کشور و آقای وزیر سابق و آقای فرمانده فلان جا و عضو کمیسیون اونجا و نماینده ی اینجا و مسئول هیچ جا و شوهر فلانی و دایی مامی و عموجون هیچکس نمیتونه به دادتون برسه😁✌🏻
    به امید خدا همتون همانند دالتون ها در سلول های اوین و قزلحصار میدرخشید💎

  14. ای کاش وقتی تبلیغ اسلام آمریکایی میکردی و دانشگاه آمریکایی میرفتی و گوشی آمریکایی دستت میگرفتی به موشکایی که آمریکاییا توی بچگیت روی سرت ریختن و الانم بخاطر همون جنگ پنیک داری میافتادی و به خودت میومدی آقای سرورپور

  15. حرف به حرف میرسه میگن دخترا حجابشونو رعایت کنن آرایش نکنن ناز و غمزه نیان که پسرا دست و دلشون نلرزه انگار ما دخترا دست و دل نداریم من نمیدونم این پسرا فردا روز جواب خدا رو چی میخوان بدن که با احساسات اینهمه دختر نوجوون و جوون بازی کردن فرقیم نداره از بازیگر و خواننده و ورزشکار گرفته تا استاد کنکور و دانشگاه حالا چون اینجا به ایمان سرورپور ربط داره بحث و میکشونم به مدرسه و آموزشگاه که هیچکس حق نداره جز مقنعه و مانتو پوشیده و تیره لباس دیگه ای بپوشه اما استادا حق دارن هرطور میخوان تیپ بزنن و حرف بزنن و مخ بزنن و دلبری کنن اینستگرم هم اومد دیگه بدتر شد اوایل طرف فقط عکساش در سفرای لاکچریشو (آتن، بارسلونا، پاریس و جلوی برج خلیفه و…) با غذاهای رژیمیشو (یه سوسیس،دو قاشق لوبیا،یه نیمرو، دو اسلایس گوحه به علاوه ی کیبی کوچیک با آب پرتقال ) شیر میکرد الان دم به دیقه رخ عقاب میگیره یا محو در افق میشه هرچی از درونش میجوشه میگه و استوری میکنه بیس چاری آنلاینه و یدفعه دیدی ساعت ۲ شب لایو رفت گفت سلام من بیدارم دارم در راه رسیدن به آرزوهام تلاش میکنم با همون خودکار طلایی و دفتر گلگلی سیب ( تو پرانتز میگم من یمدت زیر نظرش گرفتم ساعت خواب و بیداریشو پیدا کردم طرف ساعت یک و نیم دو میگرفت میخوابید چهار صبح قوقولی قوقو میکرد😂) یعنی میخوام بگم در این حد ما رو درجریان جزئیات زندگیشون میذارن بعد انتظار دارن دخترا عاشق و دلدادشون نشن وای که چقدر زندگی اینطور آدما سخته و سختتر خواهد شد وقتی آه دل شکسته ی کلی دختر پشت سرشونه که آرزوشون بوده این آدما شوهرشون بشن ولی شدن باعث افت تحصیلی و بیکاری و افسردگیشون و بیچاره دختری که زن اینا بشه همش باید عذاب بکشه از دست دخترای دور شوهرش بعد چند وقت یبار شعار میده کسی که واقعا خوشبخت باشه و احساس لذت کنه هیچوقت گوشی به دست از موقعیتش عکس و فیلم نمیذاره اونوقت خودت بیا بگو چطور من امار سالن پذیرایی خونت و دکوراسیون خونتون و محل زندگیتون و سبک خورد و خوراکتونو دارم غیر اینه که خواهر و مادر و خودت دم به دیقه عکس و فیلم میذارید فجازی؟ خوبه خودتم غیرمستقیم اعتراف میکنی حال دلت خوب نی که خب اونم طبیعیه بالاخره آه خیلیا پشت سرته
    کلا مردشوره پسرایی رو ببرن که از هر سوراخی سعی میکنن دل دخترا رو به دست بیارن و آخرشم هیچی به هیچی
    دلم به حال اون دخترایی که غرورشونو پای این آدما میشکونن و آخرشم مثل یه تیکه زباله پرت میشن گوشه ی یاد و خاطره ها میسوزه دخترایی که بیشتر از عشق و علاقه به شخصیت نداشته ی این آدما دنبال پول و ثروتشونن
    آهان یادم رفته بود این چیزا در نظر شما خطا و گناه نی از نظر شما فقط دروغ گفتن گناهه

  16. اه🤕🤧😷دیگه بیشتر از این به خاطرات و باورهامون گند نزنید💩💦💨🍑 ایمان سرورپور ازین آدما نیست که چشمش دنبال ناموس کسی باشه و بره پی دختربازی دهنتو ببند حسود پلاستیکی🤢🤮

  17. سلام استاد سرورپور … خوب هستید شما؟
    اینهمه شما کتاب معرفی کردی و من چندتاشون رو خریدم و مطالعه کردم
    اینبار هم شما کتابی که من معرفی میکنم و بخرید و بخونید
    🍂🌹کتاب شرحی بر مثنوی مولوی اثر علامه محمدتقی جعفری🌹🍂
    حتما این کتاب رو بخونید برادر عزیزم

  18. باسلام و درود
    به یکی دیگر از مجموعه داستان های شگفت انگیز خوش آمدید
    مردی بر مسئولین مملکت لعنت میفرستد و شاگردانش را از ورود به عرصه ی سیاست دور میکند ولی سر سفره ی مجلس ختم مسئولین و سیاسیون در کنار خانواده و اعضای تیمش روغن باقیمانده در بشقاب غذا را با زبانش لییییییییییسثص میکشد 🦧👅🧈
    😂😂😂😂😂😂

  19. ایمان سرورپور لطفا با دین و مذهب سلیقه ای برخورد نکن و هرجاشو دوست داشتی برندار و هر جاشو دوست نداشتی ننداز دور همونقدر که یادآوری گذشته ی آدما و شکستن دل دیگران گناهه شوخی و خنده و خوش و بش بانامحرم صد ها برابر بیشتر گناهه
    دخترا هر مردی جز محرمتون قربون صدقتون رفت و باهاتون گرم گرفت و گفت من دوستون دارم و رفیقتونم و میخوام بهتون کمک کنم و دستاتونو بدید به دستم و از لایو براتون ماچ فرستاد اون آدم یا کثیفه یا مریضه و باید بره دکتر متخصص _____
    مغرور باشید و به هیچ غریبه ای روی خوش نشون ندید حتی اگه عمامه سرش داشت دیگه ریش و پشم و که اینروزا خیلیا دارن

  20. من اگه از نزدیکان اون دخترایی بودم که اساتید کنکورشون بازیشون دادن و بهشون لبخند به شرط ازدواج زدن دستشونو میگرفتم میبردم ازشون شکایت میکرد تا اساتید نامحترم بیافتن گوشه ی زندون استخون سوخته ی سگ بمکن  نه اینکه استاد ان💩گیزشی و کنکور بشن و مثل گاوآهن اسکناس پارو کنن و گردنشونو واسه ما کلفت کنن اصلا چرا این استادای مرد به خودشون اجازه میدن سر دخترا داد بزنن و تحقیرشون کنن و یا محل زندگیشونو شغل پدرشونو هوششونو … زیر سوال ببرن
    حالم از هرچی قلمچی و گاج و آموزشگاه کنکور بهم میخوره
    آرزو میکنم کنکور و بردارن کفگیرتون بخوره ته دیگه برگردید دهاتاتون خوکاتونو بچرونید
    حیف که انسانیتم اجازه نمیده وگرنه اسم خیلیارو میاوردم آبروشون میریخت

  21. من بعد از دو۲ سال تصمیم گرفتم یه سری به ایمان سرورپور بزنم اسمش رو تو گردو سرچ کردم پادکست صحبتاش با رنه سینانی توجهم رو جلب کرد یکساعت و ربع ‘۱:۱۵ وقتم رو هدر دادم تا ببینم ایمان سرورپور بزرگ شده یا نه دیدم نه تنها ذره ای بزرگ نشده بلکه داره همون حرفای غلط به اضافه ی یسری حرفای غلط دیگه رو مثل مسواک شخصیش تو حلق مردم میکنه🤮🤮🤮🤮🤮
    یعنی نشد من یبار حرفای ایمان سرورپور رو گوش کنم یه غلط یا شبهه ی بزرگ از تو دل حرفاش نکشم بیرون🤧🤧🤧🤧🤧
    بگیم رنه سینانی مسلمون نیست و چیزی از دین اسلام نمیدونه و این حرفارو میزنه تو چی میگی ایمان سرورپور که ادعای شریعتمداریت گوش فلک و کر کرده🤯🤯🤯🤯🤯
    🚩 ایمان سرورپور برگشته میگه طرف سایت بِت زده داره از تن و بدنش و لباساش پول درمیاره چیکار باهاش دارین به شما که آسیبی نمیزنه😲😲😲😲😲
    یعنی همین یه حرف کافی بود که کلا خودشو مدارک تحصیلیشو دوره هایی که شرکت کرده رو حتی همون دوره ای که طرف فقط ننش👳🏼 و عمش🧙🏼 سر دورش بودن رو کتابایی که خونده رو📚 زیر سوال ببره ⁉️⁉️⁉️ از بحث اسلام و انقلاب و فرمانده جنگی بودن بابات میایم کنار خُب؟ واقعا تو اون درسای مهندسی صنایع و مدیریت کسب و کاری که خوندی واحدای اقتصادی پاس نکردی که هیچی از ضرر و زیان های بِت و مِت و قمار و شرط بندی روی سلامت جامعه و اقتصاد نمیدونی؟🤑💵🔥 تاحالا فیلمای هالیوودی درباره ی قمار و شرط بندی هم نگاه نکردی ؟🧟‍♀️ ببین ایمان سرورپور بی تعارف میگم تو خیلی تعطیلی بخدا خیلی زیادا 🔚🔚🔚
    حالا برگردیم سر اسلام و انقلاب و جنگ زدگی تو!!! ببخشید بابای تو دقیقا واسه چی رفت جنگید؟ یادمه یبار گفته بودی بابام بخاطر شماها رفت جنگید آفرین ✔ بابات بخاطر ناموس این کشور رفت جنگید حتی از قشنگترین شب زندگیش که عروسیشه گذشت و پاشد رفت میدون جنگ 💫👍🏻 بابای تو عمر و جوونیشو وقف مردمش کرد تو و خانوادت سال ها سختی کشیدید اونوقت الان همون دخترا پاشدن رفت لخت شدن و لباس زیر و مایو تبلیغ میکنن و دخترای بی گناه و پاک ایرانی رو به سمت فحشا و هرزگی دعوت میکنن یعنی درست چیزی که بابات بخاطرش جنگید یعنی ناموسش 🥺💔 اونوقت تو پسر همون مرد اومدی میگی اون دختر که به تو آسیبی نمیرسونه چیکارش دارین؟ خدایی تو جامعه شناسیَم میخونی 😐 من هیچ من نگاه 😶 تو که توی اینستاگرام خیلی فعالی و حتی میری میبینی فلانی چه کرمی تبلیغ میکنه و به پوستش میزنه همون وسط مسطا تو اکسپلور ندیدی دخترایی که از شهرستان ها و روستاهای دور افتاده پامیشن میان دانشگاه های تهران کرج خودشونو شکل شاخای اینستاگرامی عمل میکنن و خونه مجردی میگیرن و میرن دنبال کثافت کاری و آخرم سر از دبی و ترکیه و مالزی و اسکورت سرویس درمیارن؟!👙💦 همین چند وقت پیش یکیشون از روستای مشهد پاشده اومده کرج خودشو از بیخ و بن کوبیده بود شکل یکی از شاخای مجازی کرده بود و لباس و کاشت ناخن و اکستنشن تهرانی تبلیغ میکرد با دوست پسرش تو خونه مجردیش بحثش شد مشروب خورد اوردوز کرد مرد و بابا مامان کشاورز و بیسواد و ساده و مظلومشون پاشدن اومدن بردنش دهاتشون دفنش کردن😬😬😬😬😬 خدایی جامعه شناسم میخوای بشی؟ 🥴🥴🥴🥴🥴 تو برو همون عسل از تانزانیا وارد کن بیار ایران بیشتر بهت میاد 🍯🐝 فلج شدن اقتصاد و کسب و کارای ایرانی هم که به درک مهم خودم و خانوادمیم🙂
    🚩 ایمان سرورپور میگه درسته هاوکینگ خدا رو قبول نداشته و ملحد بوده اما هایزنبرگ میگه ته لیوان علم خداست
    یعنی ایمان سرورپور نمونه ی بارز یه غرب زده بدبخت بیچارست 🤢
    کی تو عمرت یبار از پروفسور محمود حسابی حرف زدی؟ از شهید دکتر محسن فخری زاده که اَبر دانشمند در حوزه های مختلف بود؟ تا حالا اصلا نظریات فلسفی شهید شهریاری به گوشت رسیده؟ از دکتر علیمحمدی چیزی میدونی؟ میدونی تو ازونایی که وقتی هایزنبرگ میگه ته لیوان علم خداست جیغ میزنی و پامیشی بندری میلرزونی 🕺🏻که آخ جون یه دانشمند خارجی خدا رو قبول داره ولی وقتی دکتر فخری زاده میگه من به هیچ وجه با علم خدا و قرآن رو اثبات نمیکنم خدا وجودش قرآنش اثبات شدست و اگر هم از علمم استفاده میکنم برای ارتباط فیزیک و فلسفه بخاطر اینه که دانشمندای غربی از سلاح علم برای اثبات عدم وجود خدا استفاده میکنن گوشاتو میگیری و میگی من طرفدار صلحم🗽
    من اگه بخوام میتونم تک تک ویدئو ها و صداهای ایمان سرورپور و بذارم جلوم و با استدلال و منطق عیب و ایراداش رو بکشم بیرون ولی همین الان هم بعد اینهمه تایپ کردن دستم درد گرفت و میدونم ایمان سرورپور اونقدر احساسی و بی منطق هست که نخواهد پذیرفت و بقول حاج مصطفی خمینی کسی که زیاد احساسی باشه و بخاطر احساساتش جذب اینور بشه خیلی سریع ازونور بوم میافته
    در هرصورت تو هیچ حقی نداری با ظاهرت با پولت مردمو فریب بدی جذب خودت کنی و به اسم معلم گناه و رایج کنی و شبهه بندازی توی ذهنشون
    اینبار که دو سال بود دفعه ی بعد ده سالم بگذره دیگه بهت سر نمیزنم
    خدا آخر وعاقبت تورو بخیر کنه
    و از آقای مظاهری شریف خواهش میکنم اقدام جدی تری برای حذف ایمان سرورپور و رنه سینانی و سایر افراد مثل این آقایون از صدا و سیما و فضای مجازی و مدارس ایران کنن همونطور که طاهری کثیف رو سر جاش نشوندن چون میبینم توی همین روبیکای تازه پاگرفته دختربچه های هفده هجده ساله که شاگرد همین آدما بودن شدن کوچ انگیزشی و… و دارن ذهن بچه مدرسه ای های دیگه رو شستشو میدن همین چند روز پیش دختره میگه به خدا یعنی به خود آ 😐 و پنجاه تا شاگرد هم گرفته 😐 یاد گذشته ی تلخ خودم افتادم که اسیر این کفرگویی ها و عرفان های کاذب بودم

  22. تو یا یه نفری و با چند تا نام کاربری نظر میدی یا چند تا دوستید که باهم دست به یکی کردید و نظر میذارید
    آخه چرا اینقدر فسفر میسوزونی نابغه؟ دانشگاه پیام نور!!!
    به سرورپور حق میدم گردنتون نگیره و به عنوان گزینه های ازدواج روتون حساب نکنه
    گرچه بهش پیشنهاد میکنم زودتر ازدواج کنه تا بساط اینهمه شایعه و حاشیه جمع بشه و ما یه نفس راحت بکشیم از دستتون
    خب برگردیم سر اصل مطلب
    شما اسم و فامیل ایمان سرورپور و به انگلیسی توی جستجوگرت سرچ کن و یا اسم دانشگاه هایی که میگه اونجا تحصیل کرده رو و توی سایت دانشگاه بچرخ مقاله یا پایان نامه هایی که ارائه داده بالا میاد
    یا اصلا پاشو یه سر برو دانشکده ی پلی تکنیک تهران واحد بایگانی و از مسئول اونجا سوال کن شخصی به اسم ایمان سرورپور رودسری توی این دانشگاه بوده یا نه
    بهت پیشنهاد میکنم توی دوره های اوسینت شرکت کنی ایمان سرورپور بخش زیادی از زندگی و ارتباطاتش توی فضای سایبر منتشر شده والا من نمیدونم چطور وقتی واقعیت آشکاره یه عده در برابر فهمیدن مقاومت میکنن و دوست دارن طرفو اونجوری نشون بدن که نیست و حرف خودشونو به کرسی بنشونن

  23. سلام به اونی که از فرط بیکاری برای مردم شایعه میسازه 😊✋🏻

  24. اون چندتا خانومی که اومدن سخن از حرفای زشت در قالب شوخی و برج الهیه و روابط دوستانه میزنن لطف میکنن بگن بر اساس چه سند و مدرکی من باید حرفاشونو باور کنم؟
    من میخوام کلاس های آقای سرورپور رو شرکت کنم و میخوام بدونم سر کلاس چطور آدمی حاظر میشم و برام مهمه چیو از کی یاد میگیرم
    لطفا سند و مدرک بیارید وگرنه پشت سر آدمای مشهور خصوصا اساتید کنکور شایعه زیاده
    و اینکه آیا خانوم فاطمه مولایی به نیت معرفی برای امرخیر و ازدواج گفته با ایمان حرف میزنه و یا به عنوان روانشناس میخواسته کمک حاله اون دخترا باشه تا بیخیال بشن و به زندگیشون برسن؟
    دوستان حرفایی که میزنید بارش خیلی زیاده و ممکنه براتون دردسر بشه پس اگر مطمعن نیستید چیزی رو نگید و اگر مطمعنید از طریق مراجع قانونی اقدام کنید
    مگه قانون با آقای آیدین آغداشلو برخورد نکرد اگر سند و مدرکی دارید لطفا قانونی اقدام کنید وگرنه اینطوری برای خودتون گرون تموم میشه و گناه میکنید
    من کسی و میشناسم که در اوج زیبایی و خوشتیپی بود و یسری امتیازهای مثبت هم داشت و خیلی سعی داشت نظر ایمان و به خودش جلب کنه اما ایمان درست مثل سایر شاگردهاش باهاش رفتار کرد و صرفا مشاوره و راهنمایی های درسی و کاری بهش داد اما یکی از اساتید دیگه بهش ریکوئست داده بود تا وارد پیج خصوصیش بشه و بیشتر بشناستش و وارد رابطه دوستانه بشه که قبول نکرد
    لطفا اگر مطمعن نیستید شایعه پخش نکنید

  25. آقای سرورپور کاملا خواهرانه بهتون توصیه میکنم شما حتما زیر نظر متخصص طب سنتی یه دوره ☆حجامت☆ انجام بدید شما قطعا دچار ☆پرخونی و مقداری غلظت خون☆ هستید!!!
    با توجه به بررسی های که روی حرفاتون داشتم این مدل رفتارها ناشی از همین مشکل جسمیتون هست
    البته تا اون موقع بهتون پیشنهاد میکنم روزانه حداقل ۳۰ دقیقه پیاده روی در هوای تمیز و سالم روی و زمین سنگلاخی و یا شیب بلند داشته باشید تا بتونید روی اعمال و رفتار و حرفاتون کنترل بیشتری داشته باشید

  26. سید ایمان سرورپور !!!
    حلالت میکنم که حلالم کنی
    وگرنه کارمون اون دنیا خیلی بدجور بهم گره میخوره و بهتره که هیچوقت چشمامون بهم نیافته و همو نبینیم 🙂 💔

  27. من حدودا سه چهار سال بشدت مخاطب ایشون هستم به صورتی که هر روز کارهاشون را دنبال می کردم و کتاب هاشون و خوانده بودم و همه لایو و مصاحبه و پادکست هاشون هم گوش داده بودم کم کم تو فکر این بودم ک برم دوره هاشون چند وقت پیش آمدن اصفهان مادرم فوق لیسنانس روانشناسی دارند بهم گفتن ک نرم و حرفاشون صحت نداره توی این سایت ها و نت هم ک همش بد میگه ازش واقعا عصبی شدم یجوریی ذهنیت ما ساخته بودم که مامانم میگفت حرفاش درست نیست کلی چیزش میگفتم اما الان همش دارم با همچین مطالب و همچین دیدگاه هایی راجب ایشون مواجه میشم

  28. خانم یا اقای خاطره میشه شما که داری جانماز ایشون و اب میکشی بگی بهمون داستان ایشون با اون خانم مولایی چیه ! بعدم شما مثل که این خانم ندیدی یک روز چادر میبنده کمرش یکبار با اون قاسمی بیحجاب تو مالزی و با سرورپور هزار تا عکس میگذاشت دست تو دست هم روی پروفایلش! بالاخره ایشون یا حکومتیه یا اپوزیسونه ! بگه ما هم بفهمیم درکش کنیم انقدر غم نباشه تو صداش ما نفهمیم از چی ناراحته ! ناراحته که افسانه جون دیگه نیست یا نگران مملکته ! هر چی دروغه بیا بگو اونهایی که حرف الکی میزنن دستشون رو شه
    این اقا نون به نرخ روز میخوره یک دلال به تمام معنی توی همه چی و یک دختر باز حرفه ای درجه یک

  29. سلام علیکم
    میتونم ازتون یک سوال بپرسم؟
    شما توی قوانین ارسال دیدگاه نوشتید پیام هایی که تهمت و افترا باشه رو منتشر نمیکنید اما نه تنها تهمت ها و افترا ها رو بلکه انواع و اقسام تمسخر ها و فحاشی ها و تندی ها رو هم منتشر کردید!!!
    من با خوندن بعضی از پیام ها قلبم به درد میاد چه برسه خود اون شخص و نزدیکانش 🙁

  30. صفحه اینستاگرام مامانش: https://www.instagram.com/aseman_aabiii/
    صفحه اینستاگران آبجی اش (آرزو سرورپور): https://www.instagram.com/arezoosarvarpour.artist/

  31. شماهایی که پشت سر رستم قاسمی حرف میزنید و به شایعه ها دامن میزنید و آبروی مردمو میریزید همونایی هستید که میرید به امثال حسن روحانی رای میدید و وضعیت کشور رو به لجن و کثافت میکشید و بعد طلبکارم هستید که چرا وضع کشور اینه!!!

    مگه رستم قاسمی تینیجره که بره دوست دختر بگیره؟
    خانوم مولایی زن شرعی آقای قاسمی هستن!
    یه مصلح اجتماعیم با کارنامه قابل قبول پیدا میشه زخمای مملکت رو التیام ببخشه یه عده کمر همت به تخریبش میبندن! هان؟چیه؟دلتون واسه شیخ حسن روحانی و اعضای کابینش تنگ شده؟

    بعدشم واقعا خجالت نمیکشید پشت سر خانوم مولایی حرف درست میکنید؟ خوبه مادر سرورپور به خانوم مولایی میگه خواهر !خوبه خواهر سرورپور به خانوم مولایی میگه خاله! چطور روتون میشه توبازی سیاسی و کثافات آدمای دیگه خودتونو غرق کنید!

    بعدشم نگید که انتظار دارید سرورپور بره همه ی اون دخترا رو باهم و دسته جمعی بگیره که یوقت خدایی ناکرده افسردگی مطلق نگیرن 😐
    اصلا سرورپور بدترین آدم توی دنیا یه دختر چرا باید بیافته دنبال عشق و عاشقی های به اصطلاح خیابونی و قبل عقد شرعی!!!

  32. سکوت و دیگر هیچ هاهاها دقیقا همینه که گفتید این اقا مثلا محترم کارش همینه . یعنی واقعن متد خودشو یادمون داده زندگی مردم رو به باد میده خودش هر نوع کار زشت و زننده ای انجام میده دختر ها رو اساسی بازی میده بعد میرهههه تو افق محو میشه سکوت میکنه تا طعمه جدیدشو پیدا کنه دختر هایی که ازش شاکی هستن و هزاران نفر که کارشون رو رسونده به افسردگی مطلق تعدادشونن کم نیست ولی ایشون سکوت کرده یا نهایت استوری میگذاره ادا در میاره خودشم باورش شده ادم درستیه تا باشد که دست شما رو بشه اقا ایمان البته ما هم کوتاهی نمیکنیم که پول اضافی نره تو جیبت بری کنج خونت به مردم بخندی بهشون فحش بدی

  33. این اقا افسردگی بسسسسیار بسیار شدیدی داره به گفته بسیاری از دوست های نزدیکش که البته به خاطر سو استفاده از همون دوستهاش ترک شده …مثلا ازش بپرسید چی شد دوستی با مهرداد و زنش مهدیا قطع شد یک دفعه وقتی شب و روز برنامه میساختید تو تلویزیون و نصف عکس هات با این دو تا بود یا چرا صد تا شریک عوض کرده با یکیشون هم درست نتونسته کار کنه و چرا الان در قالب مسیرموفقیت مشاور کنکوره همه جا مثل همین اموزشگاه ماهان و با لوس بازی هر سال میگه من دیگه تو کنکور نیستم .در بهترین حالت همیشه بغض داره و فکر میکنه حقش رو خوردن . الان شماها اینا رو نوشتید راجع به ارتباطش با افسانه مولایی دوست دختر رستم قاسمی تصورتون اینه که میترسه یا میاااد بهتون بگه ببخشید . تو ذهنش رفته یک گوشه قایم شده میگه من حق داشتم با بالارفتن از اینو اون خونه ماشین بخرم پول به جیب بزنم با دوره های چرت و پرتم چون کودکیم سخت بوده پدرم نبوده مامانم پول نداشته حالا حق دارم به جای همه اون اتفاق ها جیب مردم خالی کنم عوضش اخر شب با صدای گرفته میام مولانا میخونم و با کپی از فایل صوتی کلاس های مولانا شناسی کلاس برگزار میکنم و دختر بچه ها هم که همه مرده کشته تیپ من میان دیگه ……. این ادم باید یک جا اساسی از عرش بیافته فرش و فعلن هنوز نوبتش نشده و خداروشکر مملکتمون هم هیچقوت به اینا نگفته مدرکت کو از کجا سبز شدی اصلا . فقط کاش این دختر بچه های کم سن بخونن اینا که میگید حداقل عمرشون رو نریزن تو جوب سر این بشر ……………….. کاش شما هم توی این مطلبتون اشاره میکردید که دخترهای نوجون بدوننن این اقا براشون شوهر و دوست پسر و اینا نمیشه ..

  34. من داشتم کامنت ها رو میخوندم یک سری از چیزهایی که دیدم و خوندم حقیقت نداره و کذب محضه یا بر اساس تخیلات و زائیده ی ذهنیه و یا نفرت و کینه ی شخصی  یا زیاد زیر ذره بین گذاشتن و کنکاش کردن زندگی مردم
    ای کاش به فکر آخرتمون و پاسخگویی در پیشگاه عدل الهی باشیم توی صحنه ی قیامت قرار نیست برای هم باهویت های ناشناس و جعلی کامنت بذاریم بلکه پرده ها کنار میره و حقایق آشکار میشه و باید با هویت آشکارمون  چشم تو چشم بشیم و اونجا هیچ دردی بالاتر از دیدن عواقب اعمال و رفتارمون نیست  و عذابی که این دنیا به آدما دادیم اون دنیا خودمون رو رنج میده و شرمندگیش واسه خودمونه
    مواظب کلام و گفتارمون باشیم اینجا فضای سایبریه و این حرف ها همیشه ماندگاره و روی اذهان آدم ها تاثیر خواهد گذاشت و چه بسا به زندگیشون آسیب بزنه زندگی آدما رو با دروغ و تهمت و افترا خراب نکنیم
    استغفرالله ربی و اتوب الیه

  35. 🤕💔

  36. ایشون هیچوقت امریکا نرفته . تازه همین دو سال پیش لیسانس پیام نور گرفت . رتبه 51 هم نشده . دانشگاه سراسری هم هیچوقت نشده بره . اعتقاداتش هم بنا به قیمت روزه . بسیار ترسو و محافظه کاره وگرنه تا حالا صد بار دستش رو شده بود . چه از ارتباطاتش با دخترای بیچاره تو خونش تو الهیه .چه از جاهایی که با کمک شهاب اناری تونست به خودش بگه کوچ . همچنانم مشاور کنکوره . اون مسیر موفقیت دختر ها رو استخدام میکنه به جای خودش میفرسته کلاس مدرسه . حرفم بزنی یا بغض میکنه یا بلاک میکنه یا میگه من موفقم . بله شما موفقی فقط اگر این سیستم انقدر مشکل نداشت که شما بتونی هر روز یک رنگی بشی قطعا جایی نداشتی جز نهایتا یک ادم که بلده زبون بازی کنه .

  37. آخ  ایمان سرورپور…
    چقده تو کثیفی،چقده تو رذلی،چقده تو ریاکاری،چقده تو دروغگویی
    خدا فقط به من رحم کرد که زودتر تورو شناختم و خودم و بیشتر از این درگیر شر و ورات و چرت و پرتایی که به اسم علم به خورد مردم میدی نکردم،خدا رو صدهزار مرتبه شکر میکنم
    صبح تا شب پشت سر این مسئول و اون مسئول دری وری میگی یبار خودتو اصلاح طلب نشون میدی یبار اصولگرا یبار به جناح ها اعتقادی نداری یبار آمریکایی یبار ایرانی اصلا تو کی هستی ایمان سرورپور؟ خودتم میدونی با خودت چند چندی؟
    پامیشی میری دم حوزه ی انتخاباتی مجلس رای میدی دستتو با الکل پاک میکنی بعد میای استوری میذاری پشت سر مسئولین حرف میزنی و تاکید میکنی اخبارو سیاستو دنبال نکنید و میگی الکل توی این اوضاع کرونا خیلی گرونه
    اگه تو انقده از مسئولین بد حرف میزنی پاشو بیا بگو رابطه ی فاطمه(افسانه)مولایی(زن رستم قاسم پور) با مامانت چیه که چپ و راست بهم میگن خواهرخواهرخواهر و برای هم کیک میبرن و تولد میگیرن و کافه میرن
    چرا فاطمه مولایی سال ها پای تک تک پست هات کامنت میذاشت و تو بهش جواب میدادی…
    ازخودم میپرسیدم چرا این نگین اسماعیلی و دخترای ایمان سرورپور مدام دست و پای فاطمه مولایی رو بوس میکنن و قربون صدقش میرن یا به قول نگین اسماعیلی از اینکه به من اجازه دادید لحظاتی رو درجوار  شما هوایی که نفس میکشید استشمام کنم متشکرم ازینکه به من اجازه دادید دستان پر مهرتان را در دست هایم بگیرم و آرامش وجودتان به وجودم سرازیر شود متشکرم و مدام برای فاطمه مولایی شعرخوانی میکرد سرچی بوده
    وای من چقد احمق و ساده بودم فکر میکردم  این فاطمه مولایی یه زن مجرد بدون همسره بی آزار و مظلومه که هیچوقتم مشخص نشد چادریه یا بیحجابه 😶😐😑🤐
    ببین ببند فقط دهنتو اگه حق با تو بود به محض پخش شدن عکسای افسانه مولایی آنفالوش نمیکردی پس فقط ببند و سعی نکن ماله بکشی که همه فهمیدن خودت پشتت به صدتا مسئول گرمه ولی واسه ما جانماز آب میکشی
    ببین بحث من حتی یه درصد با سیاست نیستش بحث من تویی که چرا اینقدر دروغ میگی و مخاطبتو خر فرض میکنی
    دیگه حالم ازت بهم میخوره و حاظر نیستم یکبار دیگه با فکر کردن به اراجیفات و اسمت ذهنمو درگیر کنم استاد دروغگو

  38. ‎ایشون میاد توی استوری میگه منم با مردمم و زندگی سخته و دلار گرونه و هیچی اسون نیست ، از اون طرف انگار ما یادمون نیست ایشون با همون خانم همسر اقای وزیر معروف ، تمام پست هاشون یک خط در میون تشکر از ایشون بود تو همایش ها این خانم با چادر مینشست و همین اقای ایمان تا ازش تشکر تو جمع نمیکرد نمیرفت و تو پیج این خانم عکس هاشون با هم و خانواده اش بود بعد یک دفعه همین که خبر این خانم پخش شد ایشون رو انفالو کرد ! یا سر همین مدرک روانشناسی که نداشت و خبرش پخش شد به عنوان مشاور زرد سریع رفت پیش یکی از این فراکسیون های مجلس که الان هم فالو میکنند ایشون رو و اسمش از لیست در اومد (به گفته همین همکارانتون ) . یا یک دفعه از مشاور کنکور تبدیل شد به اصحاب رسانه ! و چپ و راست برنامه میگذاشت صدا سیما که از درش هم نمیشه راحت رد شد ولی ایشون یکم ته ریش گذاشت فکر کرد مردم میگن مذهبیه ! الانم بغض میکنه و میاد میگه با مردم . اقای سرورپور از باگ های حکومت سو استفاده میکنی پول در میاری دمت گرم اما تکلیفت رو روشن کن . شما که تازه پارسال لیسانس ازپیام نور گرفتید اقای سرورپور میشه توضیح بدید که داستان این دانشگاه ها چیه ؟ مذهب و اعتقادات مردم دیگه حداقل مسخره بازی دست شما نیست و مردم یکم حافظه دارن بدونن کی بودی و چیکارا کردی .

  39. همیشه فکر میکردم فقط منم که درست منظور حرفای استاد سرورپور و متوجه نمیشم و دقیقا نمیفهمم چه مفهومی رو میخوان منتقل کنن نگو کسای دیگه هستن که مشکل منو دارن!
    حالا مطمعن شدم ایشون به خواست خودشون توی لفافه حرف میزنن و دقیقا نیتشون رو نمیرسونن 🤦🏻

  40. ببخشید استاد سرورپور اما مقصر خودتونید که یجوری حرف میزنید و رفتار میکنید که اینطوری راجبتون قضاوت میکنن!!!
    من که باورم نمیشه همه ی اینایی که میگن شمایید

  41. اینم آخر و عاقبت اومانیسم و خود خدا انگاری
    ایمان سرورپور دقیقا از کدوم خدا حرف میزنه؟ چرا ما اون خدا رو نمیشناسیم؟ سرورپور روی آقامیری رو هم سفید کرده
    استاد جونتون اومده میگه به دخترایی که وسط خیابون اغتشاش میکنن و پلیس و نیروهای امنیتی رو میکشن و آدمای بی گناه کنار خیابونو میکشن و اموال عمومی رو تخریب میکنن افتخار میکنه اونان که این جهانو عوض میکنن
    اصلا باورم نمیشه یزمونی خودکار به دست جمعه به جمعه پای حرفای این نمک به حروم بودم که به اسم رسانه ی ملی معروف میشه و برعلیه قوانین ملی حرف میزنه
    ایمان سرورپور اون دخترایی که میگی معلوم نیست از کجا اومدن و کی هستن دخترای این مملکت خانومن مسلمونن حالا یه عدشون توسط امثال تو فریب خوردن و قاطی این بازیا شدن یروزی برمیگردن و روسیاهیش میمونه واسه امثال شماها
    پووووووووووف

  42. عزیزم ای کاش فقط ناخن مصنوعی بود 😂😂😂
    وقتی به سرت میزنه و تبلیغ لباس زیر زنانه میکنی😂😂😂
    به خدا قسم این حرکت تو پسرایی که شاخ مجازی و پارتی کنن هم قفل بود و من تاحالا ندیده بودم 😂😂😂😂
    ا

  43. ای بابا من که از صاحابش بخاطر چند تا دونه کلمه ی بی ادبانه و یه استیکر زشت عذرخواهی کردم به شما چه ارتباطی داره بیخودی جوش میزنید برید کلیندامایسین ۱٪ بزنید
    خوبه مردم از جادوگری و آینه ی سکندر و جام می و کراش بازی و تله پاتی و علوم بیگانه و دهنی که بوی پیاز میده حرف میزنن کسی بهشون نمیگه بالا چشمتون ابرو هست و همه خوششون میاد ولی قفلی زدین رو من که از سر غیرت عصبانی شدم
    من اشتباه کردم که با یه مرد بی ادبی مثل تو حرف زدم عموی برادرزاده ی خودت باش من به عمو نیاز ندارم خودم عمو دارم واسه خودش پهلوونیه من فکر کردم تو خانومی وگرنه عمرا باهات بحث میکردم ولی خوب حالا میتونی به شکرانه این نعمت بزرگ بری دو رکعت نماز مستحبی بخونی
    باشع باو شما خوبین شما راست میگین اصلا شما خود حقین
    دیگه جواب هیچکسو نمیدم
    خداحافظتون

  44. ناخن مصنوعی؟ولی من زمانی علاقمند شخصیت شما شدم که میگفتی نمازبخونید،قرآن و نهج البلاغه بخونید😳!
    با ناخن مصنوعی که نمیشه وضو و غسل گرفت😐!
    لابد احکامم بهمون اشتباه یاد دادن و نصفه گفتن و اونورشو اصلا نگفتن 😒!
    استفتاء جدید شما چیه استاد🧐؟
    خیلی ناراحت شدم☹
    لابد پسرا برن نماز و قرآن و نهج البلاغه بخونن و ما خانوما بخاطر نوازش چشمای شما آقایون بخاطر لاک و بلندی ناخنامون از واجبات الهی محروم بشیم و از ساده ترین اما بزرگترین حقمون که خداست بگذریم😠
    واقعا که براتون متاسفم

  45. آقای سرورپور لطفا شما سلبریتی نباشید
    سلبریتی یعنی کسی که فاقد هرگونه سواد و بینش سیاسی و رسانه ای اما در مورد سیاست و رسانه نظر میده
    چرا درباره ی چیزی که بهش هیچ علمی ندارید نظر میدید که اینطوری قضاوت بشید؟
    شما حتی به خودتون زحمت ندادید راه های ارتباطیتون رو به پلتفرم های داخلی منتقل کنید و یک ماه بیشتره ما هیچ گونه دسترسی به شما نداریم
    شما نگران کسب و کار مردم هستید و پیج هاشون رو تبلیغ میکنید ولی نگران امنیت ملی نیستید؟
    چقدر راحت میتونستید مخاطبینتون رو به پلتفرم های ایرانی منتقل کنید میدونید که به عنوان معلم چقدر ازتون حرف شنوی دارن و الگوشون شمایید
    اما نه مثل اینکه شما فقط به فکر خودتون هستید چون من همون جوونیم که مهندسی نرم افزار خونده ولی بخاطر حمایت نشدن از سمت مردم و استفاده از نرم افزارهای خارجی برنامه هام بی مخاطب مونده،من همون مهندسیم که محصولاتی میسازم که مردم به جای خرید از من به سمت خرید اجناس خارجی میرن و اختراعاتم فسیل میشن
    آقای سرورپور کاشت ناخن و اکستنشن مژه و ابرو مشاغل کاذب هستن مثل فروش سیگار و چه بسیارن اینگونه شغل ها در فضای مجازی از فروش مواد مخدر گرفته تا رمالی و فالگیری و قاچاق دختر
    جاسوئیچی و گردنبند و نخودچی کیشمیشو توی برنامه های ایرانی هم میشه فروخت و جاهایی هستن که تبلیغ رایگان یا ارزان یا با وام با اقساط طولانی مدت به صاحبین کسب و کارها ارائه بدن
    آقای سرورپور سهم اینستاگرام از کسب و کار مجازی در دنیای دیجیتال تنها ۳ درصد هست و اون اعدادی که شما میگی نیست دیگه شما به عنوان معلم کسب و کار باید دقیق از منابع موثق درجریان این آمار و اطلاعات باشید
    ای کاش در فضای مجازی بومی بودید تا میتونستم این حرف ها رو در صفحه ی خودتون بنویسم نه در اینجا ولی شما همراه کسایی هستید که تو خیابونان نه همراه و همصدای اکثریت دهه هشتادیا و هفتادیا

  46. اگه من توی دیدگاه آخرم از سر عصبانیت و دلخوری تند و بد حرف زدم عذرمیخوام ولی ای کاش شما هم مراعات میکردید🙃💔

  47. چند تا توصیه ی برادرانه بهتون میکنم
    بیایید یاد بگیریم از آدما شخصیت معصوم نسازیم و تا عرش الهی بالاش نبریم اگه آدمی حرف درستی میزنه بپذیریم و از علمش استفاده کنیم و تشویقش کنیم و اگه مرتکب اشتباهی شد تا ته جهنم پایینش نیاریم و کل زندگیش رو زیر سوال نبریم و با قضاوت های اشتباه آبروش رو نبریم و تهمت نزنیم و با انتقاد باهم به بحث بشینیم
    همه ی ما انسانیم  ممکنه گناه کنیم هیچکدوم کامل نیستیم
    یه خاطره از سردار سلیمانی براتون تعریف میکنم امیدوارم ازش استفاده کنید چندسال پیش که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود سردار سلیمانی سفری به یکی از روستاهای کرمان میکنه اونجا یه آقایی اسم سگش رو گذاشته بوده ترامپ ! سردار از این کار اون آقا دلخور میشه و گله میکنه و میگه حتی به دشمنتون هم بی احترامی نکنید و اون آقا پشیمون میشه،میبینید سردار دلها حتی به قاتل خودش هم بی احترامی نمیکرده با اینکه میدونسته یروزی توسط همین آدما به شهادت میرسه
    حالا شما به استادتون کسی که از علمش استفاده کردید و براتون وقت و انرژی گذاشته و در کل آدم موجهیه بی احترامی میکنید؟با اینکار فقط خودتونو آزار میدید و باعث شکستن دل یه انسان میشید
    اگر از ایمان  خوشتون میاد تا جایی که عقلتون میگه درسته و ظرفیتش رو دارید از تدریسش استفاده کنید اگه بدتون میاد و نمیتونید هیچ جوره باهاش کنار بیاید از زندگیتون حذفش کنید اگه تا این حد براتون مهمه که با ذره بین تمام اعمال و رفتارش رو ثبت و ضبط میکنید بشینید مثل یه انسان متمدن باهاش صحبت کنید ولی فحش و دروغ و افترا فقط شخصیت خودتونو منفور میکنه

  48. بعضیا واقعا بی حجب و حیان و بویی از نجابت و وقار وخانومی نبردن
    دلم براتون خیلی زیاد میسوزه !

  49. چند سال پیش زمانیکه تنها بیست سالم بود عاشق ایمان سرورپور شده بودم با علوم غریبه و تله پاتی به ایمان سرورپور وصل شدم و از نزدیک دیدمش 😁😂 سویشرت مشکی پوشیده بود تو کوچه ی همون آموزشگاهه که تو خیابون ک.ج بود ساعت چهارو نیم پنج بود داشت سوار ماشین سفیدش میشد که بره،اولش باور کردنی نبود ولی یک ساعت بعد لایو گذاشت همون سویشرت تنش و عینک رو چشمش و مدل موهاش همون بود😐💘
    خیلی خوش گذشت🥳😂ای جوونی بسوزه پدر عاشقی🤣🔥
    حیف که از اخلاقات خوشم نیومد وگرنه به غلامی قبولت میکردم
    ههههههههههه

  50. ۱.کدوم آمریکا؟
    دانشگاه IOWHE یه دانشگاه به صورت سلف استادی و از راه دور هست و واقع در دبی هست
    ۲.کدوم جوانترین دبیر یونیسف؟
    آقای سرورپور به گفته ی خودشون و با توجه به بیانیه ی یونیسف هیچوقت دبیر یونیسف نبودن
    ۳.کدوم مشاور کنکور؟
    آقای سرورپور سال هاست مشاور کنکور نیست و به عنوان کوچ لایف استایل فعالیت میکنه
    ۴.کدوم کتاب مخصوص کنکوریا؟
    کتاب تمام جهان در من است برای عموم مردم نوشته شده نه کنکوریا
    خانوم کتایون اصغری بهتر نیست قبل از اینکه دست به نوشتن بزنید سوژه ی مورد نظرتون رو به خوبی ارزیابی کنید و کتابش رو کامل و با دقت مطالعه کنید؟
    و اما در نهایت یه تعداد از روانشناس هایی که شما بهشون میگید روانشناس زرد بازاری ولی مردم قبولشون دارن از راه دور درس خوندن
    من خودمم بورسیه ی علوم کامپیوتر در دانشگاهی واقع در آمریکا از راه دور هستم و آموزش هاشون هیچ تفاوتی با آموزش های حضوری نداره،تکالیفمون رو ارسال میکنیم و امتحان میدیم و مدرک میگیریم و اگر موفق شدیم و خواستیم برای مقاطع بالاتر بصورت حضوری اقدام میکنیم
    لطفا انقدر حسود و سیاه قلب نباشیم

  51. سلام آقا ایمان🤚🏻
    منو یادته من گل مرادم
    آقا گل مراد بالاتپه
    تو آمریکا با هم سر یه کلاس مینشستیم
    تو قدت بلند بود استاد میگفت برو ته بشین میرفتی اون پشت مشتا قایم میشدی به کل کلاس مسلط بودی
    زنگای تفریح با هم میرفتیم بلّه ی نون و پنیر و سبزی میخوردیم از دهنمون بوی پیازچه ی ناب امهرست میومد این دخترای آمریکایی نگاه سگم بهمون نمینداختن
    چطور شد یادت اومد؟
    یادته بهم میگفتی اسم تو مراد اسمت خوش یمنه به آرزوهات میرسی
    الان معروف شدی سلبریتی شدی از ما یادی نمیکنی

  52. تو چی میگی آخه بچه جون
    دناست دیگه اسمت؟چند سالته عمویی؟ دندون عقلت دراومده هنوز؟
    تو از رنگ لباس و حرکات دست و لبخند یوریه طرفو حفظ کردی داری تعریف میکنی،حوصلتم که سر میره میری میشینی چند دور دیگه نگاه میکنی تا سر کیف بیای!طنزه مگه؟ بعد به من میگی برم بهش بگم چه لباسی بپوشه؟ اونم برای من؟ حالا چرا برای من؟ خودش مگه دل نداره؟
    تو اول نحوه ی حرف زدنت و یادبگیر و به بزرگتر از خودت احترام بذار و فحشش نده و تهمت ناروا نزن بعد بیا برای من سرمشق ادب دیکته کن
    راهکارت جالبه فحشش بده اگه بلاکت کرد یعنی دایرکتتو خونده بهش بگو دروغگو تا جواب دایرکتتو بده،نه؟ تاحالا چندبار امتحان کردی ناقلا؟
    لابد پدر مادرت نمیذارن بیای تهران سر کلاساش بشینی میخوای از این روش استفاده کنی تا ازت شکایت کنه که بتونی بری از نزدیک ببینی و مخشو بزنی؟
    من کم ندیدم از این حرکتا که میان خون آدمای معروف و به جوش میارن و بهش نزدیک میشن تا به چشم طرف بیان
    عجب صبری میخواد سر و کله زدن با دختربچه جماعت
    جمع کن خودتو فردا سنت دو رقمی میشه از رفتارای گذشتت خجالت میکشی
    اینکارا رو میکنی بختت کور میشه زمین و زمانو گاز میزنیا از من گفتن

  53. خوندمش،خب که چی؟
    بیخیال بابا

  54. دنا جان عزیزم کمی آرامتر و نرمتر باش
    نه به خنده های اون پایینت،نه به خشونت این بالات
    با حرفایی که زدی قشنگ مشخصه سر کلاسای مشاوره خصوصی استاد سرورپور آموزش دیدیا😂
    تو هم که شدی لنگه همون دانشجوهایی که میگی
    چه وضعشه آخه

  55. دنا اسم دختره،نه ؟ دناها از کی تا حالا انقد بی ادب شدن؟ دخترا نباید انقد بی ادب باشنا 😐
    قبل از کامنت گذاشتن یک لیوان آب خنک نوش جان کنید و چهارتا صلوات بفرستید بعد تایپ کنید 🙂

  56. چرا چند نفری مدام در حال نمک پاشیدن و ترانه خوانی و تیکه انداختن هستن؟ مشکلات و مسائل کنکوری ها و نوجوان ها خنده داره؟ شماها نمک میپاشید برای خنده و جلب توجه ولی همین نمک میشینه روی زخم اونی که دردمنده، به هیچ روی نمیتونم درکتون کنم

  57. هر آدم عاقلی نسبت به اعتبار سنجیه چیزی که میخونه،میشنوه، میبینه و به زبون میاره مسئوله و ارتباطی به کارآگاه بازی نداره
    من به عنوان دانشجوی حقوق و روانشناسی حساسیتم روی این دست مسائل بیشتره و هرچیزیو چشم و گوش بسته نمیپذیرم
    انشاءالله مدرک کارشناسیمو تا سال آینده دو و نیم ساله میگیرم 😌
    این برای شما ناشناس 🌹

  58. سلام
    کتی جون از کدوم نابغه حرف میزنی؟
    دخترخاله ی من سال سوم علوم تربیتیه از این آقا بیشتر میدونه و مثل بلبل چهچه میزنه
    نابغه به اونی میگن که درست و اصولی طبق قاعده و قانون و فرهنگ و سبک زندگی مردمش مشاوره و راهنمایی بده نه اینکه هرچی که خودش بهش معتقده و عشقش میکشه
    به گفته ی خودت کسی که هیچ آگاهی از زندگی سایر مردم مثل اون خانواده ای که مردسالاره نداشته باشه یا چیزی از درد اونیکه توی فقر مطلقه یا افسردست و مریضه ندونه نابغست؟!
    هر سخت جایی و هر نکته مکانی دارد
    نابغگی فقط این نیست که توی علم خاصی اطلاعاتی داشته باشی نابغه یعنی بدونی از علمت چطوری و کجا و برای چی استفاده کنی
    به عمل کار برآید به سخندانی نیست
    هرچند آقای سرورپور به این ضرب المثل ها و اشعار هیچ اعتقادی نداره و صرفا عاشقانه خوان و مولوی خوان هست
    چون بارها اومده نشسته توی تلویزیون شعر حکیم فردوسی “هنر نزد ایرانیان است و بس” رو کوبیده
    کلا خود کوچک پندار و غریب پرسته بنده خدا

  59. بادکنکو هرچی بیشتر باد کنی تو صورت خودت میترکه🎈

  60. چون تو دیروز زیر موشک بارونای دزفول عقده ای شدی و نتونستی سهمتو از سفره ی انقلاب برداری فشاری شدی؟

  61. سیر نشدی تو این مدت انقدر نونتو زدی تو خون؟🩸
    امروز نون توی حمایت از دهه هشتادیای شمال شهر نشین تهرانیه نه؟👙
    همینا فردا جذبت میشن میان پول میریزن تو کاسه ی گداییت🎩
    کسی که توی این وضعیت که دل همه ی مردم از اتفاقات تلخ خونه میاد یه حرکتی میزنه که توی سلبریتی ها هم قفله
    دوربین و میگیره دستش شروع میکنه دست میکشه روی سرش روی ریش و سیبیلیش روی چین و چروک زیر چشماش و قیافشو مظلوم میکنه شروع میکنه به گریه کردن بعد میگه میخوام از کسب و کارهاتون حمایت کنم شروع میکنه یجا سالن کاشت ناخن و اکستنش مژه و ابرو رو تبلیغ میکنه بعدش فروش مهر و جانماز و سجاده رو تبلیغ میکنه کسی که میره کهف الشهدا برای یه عده دانشجوی هتاک بی شخصیت بی فرهنگ و یه عده سارق محبوس در اوین استوری میذاره ولی اسمی از شهدای امروز که ادامه دهنده ی راه شهدای دیروز هستن نمیاره
    فقط یه عوضیه دزده حرومخوره
    بیشرف دوزاری

  62. برو دایرکت فحشش بده بلاکت میکنه
    این یعنی همه رو میخونه
    بهش بگی دروغگو جوابتم میده😁✌🏻
    صد در صد تضمینی

  63. جواب دهنده ی شماره ۲۰۱:
    هارهارهارهورهورهوهیرهیرهیرهرهرهرهر
    فعلا که شما از شدت هیجان فشاری شدی نمیتونی جلوی خودتو بگیری
    چه مدل لباسی دوست داری بگو برات بپوشه😏

  64. ایمان جان عزییییییییییز و گراااااااااامی
    مگه شما نمیگفتی شاگردات خوش اخلاق ترین و مودب ترین بچه های دنیان
    مگه نمیگفتی کسایی که سر کلاسای تو نشستن خیلی خاصن و
    اونایی که دچار فقر فرهنگین ادای شاگرد تو بودن رو درمیارن و سر کلاسات ننشستن و شاگردنمان
    پس چیشده حالا ادعا میکنی که شاگردات توی شریف و اوین دارن پرپر میشن و قلبت باهاشونه
    اینایی که زل میزنن تو چشمای استاد دانشگاهشون و بهش با دستشون و زبونشون فحش میدن و دنبال دخترا میافتن مقنعشونو از سرشون میکشن و با لگد میکوبن تو کمر کسایی که ریش دارن شاگردای شمان؟
    انقدر تو دزفول زیر موشک و خمپاره بودی انفجاری عقده ای شدی و مغزتو از دست دادی
    ترو خدا از ایران نرو التماست میکنیم از ایران نرو تو رو به جدت قسم از ایران نرو تو اگه از ایران بری ما جوونای مملکت در غم جانسوز فراقت دق میکنیم
    تو نابغه ای نخبه ای ایران به تو شدیدا نیاز داره اگه تو نباشی کی به بچه های این مرز و بوم آموزش رقص صبحگاهی در مقابل آینه برای پنج دقیقه بده،کی براشون صبحانه ی دونفره ساعت ۷ بخونه،کی براشون ساعت ۵ صبح کلاس بذاره
    عجیجم نلو ما بی تو میمیلیم🥺💔

  65. نمیدونم چرا یه عده در برابر فهمیدن مقاومت میکنن!!!
    باشه فهمیدیم تو نخبه ای و همزمان دو تا رشته سنگین درس میخونی ولی حداقل میذاشتی مدرک کارشناسیتو میگرفتی بعد با این غلظت و شدت فاز کارآگاه بازی به خودت میگرفتی خانوم حقوقدان و روانشناس
    این برای تو ری را
    و اما برای ایمان سرورپور رودسری
    آخه تو چقدر بیکاری که میای میشینی اینجا تک تک کامنت ها رو میخونی بعد میری دراز میکشی تو اتاقت خیره به اون گوشه سمت چپ سقف بستنی لیس میزنی و نقشه میکشی و جواب آماده میکنی و هر دفعه یجا از خودت یچیزی میپرونی و عقده هاتو خالی میکنی مستر دروغگو
    تعداد زیادی از بچه های شریف که با سهمیه دانشجو شدن و اونایی هم که با کنکور دانشجو هستن اکثرا رنگ کلاس کنکور ندیدن و خودخوان قبول شدن باشه اصلا تو صدها نخبه تحویل دانشگاه شریف دادی ولی سهم تو همون نخبه هایی هستن که شعارها و فحشای ناموسی به مسئولین دانشگاه میدن و تو سلف لخت میشن و رومیزا ضرب میگیرن و میرقصن هست دیگه بالاخره تو دم به دیقه به مسئولین فحش میدیو اهل شعاریو تشویق به زدن و رقصیدن میکنیو میگی بهتون اشتباه یاد دادن اگه اهل دامبولی دمبول و رابطه های پوچم باشید و صاف میرید دل بهشت دیگه هرچه از استاد رسد نکوست دیگه مگه نه؟
    ایمان سرورپور برای من یعنی :
    یه آدم کاملا احساساتی بدون بکارگیری عقل و خرد و بدون هیچگونه دانش و بینش دینی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی که وسط لحاف میخوابه که یوقت لحاف سر نخوره و جاش برای همیشه اون وسط گرم بمونه
    دوروی محافظه کار
    فهمیدی همه دیگه شناختنت و دستت واسه همه رو شده که کامنتاتو بستی ولی کسایی که باید دیر یا زود میشناسنت
    بابای فرمانده ی جنگیت درجریان اعتقادات زیبا و فانتزیت هست و ازت راضیه؟
    راستی به سینا و محمد سلام برسون،کجان؟خبری نیست ازشون
    حالا گریه نکن دستمال کاغذی گرون شده به کمر اقتصادت فشار میاد

  66. من فکر میکردم اصلا دایرکتا رو وقت نمیکنه نگاه کنه😢💔 نگو فقط واسه منو جواب نمیداده

  67. پس چرا دایرکتای شما رو جواب میده اما واسه منو جواب نمیداد؟😔💔

  68. چطور دلتون میاد به مردی که تو این چهل روز فتنه و آشوب کمرش خم شده و ریشاش موهاش سفید شده همچین حرفایی بزنین😬
    برید فیلم و عکسای جدیدشو ببینید اگه شناختیدش 🧑🏼‍🦯 انگار ده سال پیرتر شده🧓🏻
    بیا دست بکش رو سرم سرم سرم اونی که تو این چهل روز پیرشده منم منم منم 🤣🤣🤣🤣🤣
    اینجا همه دارن ایمان سرورپور و دعوت به خوندن نهج البلاغه میکنن ایمان سرورپور هم اونجا داره مسئولین و همه رو دعوت به خوندن نهج البلاغه میکن🤨
    ناموسا شرافتا وجدانا جریان این نهج البلاغه چیه 🤔 چرا ایمان سرورپور گیر داده به نهج البلاغه و ولم نمیکنه🤔
    یدفعه دیدی نهج البلاغه خِرِتو چسبید ولتم نکردا از مو گفتن از شما لجبازی کردن آقای بنجامین باتن👶🏻
    به موهاتم روغن سیاه دانه بزن یوقت زیر فشار روحی جوونای کشورت رنگش نپره🪶💆🏻‍♂️

  69. یادته بهت گفتم تو باید گردنبند سرندیپیتی صورتی بندازی نه وال تنها بلاکم کردی😏
    بیا اینم کارماش

  70. پاچیدم
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    عزیزم تو اینقدر به خودت فشار نیار و هیجانی نشو من باهاش صحبت میکنم بیاد و دلبریاشو کمترش کنه
    ایمان جون از وقتی لاغر شدی لباسای تنگ زیاد میپوشی به اونم رسیدگی کن دلبر

    دلبرم دلبر خانه خرابم کرد
    آها بیا وسط
    🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻

  71. من یه دختر ۲۰ ساله ام که دانشجوی کارشناسی رشته ی حقوق و روانشناسی هستم و کاملا بیطرفانه صحبت میکنم

    وقتی اسم مدیر این موسسه رو سرچ کردم
    ۱. به عکس مشترکشون با آقای حسن خمینی برخورد کردم
    ۲.به اسم فردی برخورد کردم که احتمالا برادر یا از خانواده ی مدیریت هستن و شباهت بی اندازه ای بهشون دارن و جالبتر از همه شغل و مسیرشون با آقای سرورپور یکی هست

    در مورد گزینه ی ۱ : اینطور که به نظر میاد آقای سرورپور از جهات مختلفی از خودتونه پس چرا میکوبیدش؟!😉
    در مورد گزینه ی ۲ : نمیدونم چرا حس میکنم بازار رقابت تنگاتنگ باعث شده همچین پستی منتشر کنید 😏

    خیلی دوست دارم بیام بشینم سر کلاسای کسب و کار و برندینگ و کوچینگ اون آقا تا ببینم چقدر درست حدس زدم و شاید به نکات بهتری هم رسیدم
    یسری نکات دیگه ای در ذهنم هست که صلاح نمیبینم اینجا بگم

    قطعا از مرد عالم و دانشمندی مثل شما انتظار نقدی بر پایه و اساس علمی هست نه افشاگری های چاله میدانی و نمایش دادن کامنت های خاله زنک بازی های امین فردینی

    اگر واقعا هدفتون بهداشت معنوی هست و دور از غرض ورزی لطفا این کامنت رو منتشر کنید تا سایر افراد که خواننده هستن بهتر تصمیم گیری کنن 🙏🏻

  72. ببخشید احیانا احساس نمیکنید تیتری که زدید دور از احترام و حقیقت آقای سرورپور و دون شان مؤسسه هست؟!
    سلبریتی؟! شما یه عده بی فرهنگ که در پایین ترین سطح علمی و اخلاقی به سر میبرن رو با آقای سرورپور مقایسه میکنید؟!
    کسی که از جان و مال و عمر خودش مایه میذاره برای مردم کشورش سلبریتیه و آرزوی سلبریتی شدن داره؟
    آقای سرورپور معلم و فرهنگی هستن نه هیچ عنوان دیگه ای😏

  73. دردای مشترک کنکوریا 🙂

  74. از کی تا حالا کتاب رو اینطوری نقد میکنن🤦🏻‍♀️
    اصلا مگه کتاب درباره ی کنکور و دانشگاهه؟ انگار اینکه چند صفحه از کتاب رو خوندین بعد به سلیقه ی خودتون هر آنچه که دلتون ازش پر بوده رو نقد کردین
    یه زحمت به خودتون ندادید تحقیق کنید تا متوجه بشید استاد سرورپور چند سال پیش از عرصه ی تدریس کنکور برای همیشه خداحافظی کردن و بارها گفتن دبیر یونیسف نیستن و بابت این دروغ سال هاست عذرخواهی میکنن
    حالا من که ایمان سرورپور و از بچگی میشناسم و باهاش بزرگ شدم( البته به عنوان شاگرد از طریق تلویزیون و فضای مجازی و وبینار) میدونم اکثر این انتقادها منصفانه نیست گرچه میپذیرم استاد سرورپور در یکسری از مسائل دچار خطا هستن اما نه اینچیزایی که شما میگید چون بسیار سطحی برداشت میکنید
    من انتظار داشتم اگر نقدی هم میشه علمی و اصولی باشه نه سطحی و بچگانه
    حالا بازم جای شکر داره بنده خدا هربار بهش نقد میشه میره خودشو اصلاح میکنه تا آتو دست کسی نده
    ولی فقط با نقد درست علمیه که میشه باعث حل ریشه ای مشکلات شد غیر این بیشتر شبیه خصومت شخصی و غرض ورزیه

  75. بعضی از حرف های آقای سرورپوردرست هستند و وجهه ی علمی دارند اما برای همه صدق نمیکنن! من دوران دبیرستان و کنکور به هیچ عنوان درکی از حرفاشون نداشتم چه بسا اگر هم داشتم به دلیل سن کم و وابستگی از هر لحاظ به خانواده نمیتونستم آموزه هاشون رو در زندگی شخصیم اجرایی کنم بعد از بیست سالگی تازه حرف هاشون برام جا افتاد و بعد چندسال تلاش تونستم توی زندگیم پیادشون کنم.
    به نظرم این حرف ها برای هر دینی و فرهنگی و سنی و جنسی و نژادی چاره ساز نیست
    حتی منتقد همین کتاب یعنی خانوم اصغری هم نتونسته درک درستی از کتاب تمام جهان در من است داشته باشه و این کاملا به علت تفاوت های فرهنگی هست
    به عقیده ی من کسی که میخواد توی بحث مشاوره و روانشناسی فعالیت کنه👈🏻 باید حرفی رو بزنه که برای هر آدمی در هر شرایطی قابل درک و لمس و زندگی کردن باشه👉🏻
    یکی از دلایل علاقه ی من به رهبر معظم انقلاب همینه که تک تک حرف هاشون👈🏻 ساده و روون و قابل استفاده برای هر جنس و سن و نژاد و فرهنگیه 👉🏻و به من آرامش و اطمینان میده
    اگه حرفامون از یک منبع مطمعن و از سرچشمه ی علم الهی برکت بگیره هیچوقت نیاز نیست که دنبال هر کتابی و هر دوره ای از هر آدمی توی شرق و غرب بگردیم و سر هر کلاس و دوره ای بشینیم که فقط مامان طرف و آقای سرورپور شاگردش بودن!!!
    به امید روزای بهتر و آینده ای درخشان تر💎

  76. رفیق من کفش پاره میپوشید و تو سوز زمستون لباس گرم نداشت بپوشه و نمیتونست درست و حسابی غذا بخوره و با پای پیاده اون همه راهو میرفت که پول کلاسای کنکور و آزمون و کوفت و زهرمار و بده تا دانشگاه دولتی قبول بشه وسط سال فهمیدیم روشای سامورایی استادای دوزاریمون به درد کنکور که هیچ به درد مدرسم نمیخوره ونمرات کارناممونم افتضاح شد و تبدیل شد به لکه ی ننگ زندگیمون که الان واسه مهاجرت به مشکل خوردیم و جلوی غربیا هم سرمون کجه
    کافرا امکان ترمیم نمرات کارنامه هم نمیذارن ما دیگه نمیدونیم سرمونو به کدوم سنگ بکوبیم
    تعداد زیادی از کسایی که به کنکور ربط دارن حروم خورن و خون ملت و تو شیشه کردن
    همشونم که ادعا دارن استاد بچه های سخنگوی سنجش و رتبه ی یک کنکور و فلان و فلانن… والا نمیدونم چرا به ما میرسه هیچکس رتبه ی خوب نمیاره
    اونسال تو کلان شهرما فقط یه دختر پزشکی قبول شد اونم چون باباش سهمیه ی ایثارگری داشت رتبش کشید بالا
    یه روز به عمرم مونده باشه انتقاممو از این بیشرفا میگیرم

  77. اگه بابات فرمانده جنگی نبود و فک و فامیلات نظامی نبود بازم به این راحتی میتونستی بری آمریکا درس بخونی؟! 🤏🏻 همه میدونن شما آقازاده ها رو واسه چی جذب میکنن و هواتونو دارن

    توف تو کنکور و مافیای کنکور🤧💦 الان سرورپور میگه به چهارتا معلم ساده نگید مافیای کنکور ،پس به کی بگیم؟
    معلمی که سوال کنکور میفروشه و با شعارای پوچ و تو خالی و وعده های رنگارنگ شاگرد جذب میکنه و کل سال در حال عقده گشایی و دختربازیه و موسسه هایی که فقط پول به جیب میزنن و فکر هیچی نیستن مافیای کنکور نیستن؟
    همشون سر و ته یه کرباسن

  78. آقا ایمان خان سرورپور امیدوارم نقدهایی که بهت میشه باعث بشه نقاط ضعفت رو تبدیل به نقاط قوتت کنی نه این با اصرار و پافشاری بر مواضع اشتباه خودت چشماتو نمناک کنی و بیای جلو دوربین بگی که اینا میخوان شغلمو از دستم بگیرن و با من خصومت شخصی دارن
    دیدی که نتیجه ی آموزش های چندین و چند سالت به پیمان شیخی این بود که به جای همدلی با مردمش توی این روزای سخت بیاد و هم صدا با فاضلاب های سیاست زده از صدا و سیما خداحافظی کنه و جفت پا به نظامی که خودتم طرفدارشی لگد بپرونه
    اگه تو هم همچنان میخواهی بر طبل خودخواهی و خودشیفتگی خودت بکوبی لطفا با یه خداحافظی خوشحالمون کن و برو همونجایی که میگی دارن برات سر و دست میشکونن
    انصافا نقدهای خوبی بهت شده که در مواردی حرف های منم هست

  79. من هم نقدی به آقای سرورپور دارم که خوشحال میشم درباره ی مشکلات ماهم راهکار ارائه بده
    آقای سرورپور من در کودکی پدرمو از دست دادم بر اثر بیماری لاعلاج،از وقتی یادمه روی من فشار بود که برو پزشکی بخون تا راه درمان اون بیماری رو پیدا کنی! من عاشق ادبیات بودم، بخاطر نشکستن دل مادرم رفتم تجربی خوندم،تمام طول سال های دبیرستان فشار شدیدی روم بود و هیچ علاقه ای به درس خوندن نداشتم و واسه فرار از درس به هرتفریحی روی میاوردم، وقتی به مشاورای تحصیلی مدرسه ی دولتیمون پناه میبردم تا کمکم کنن جواب همشون بلا استثنا این بود برو پزشکی بخون درکنارش به علاقتم برس 😐 وقتی نمرات مدرسم کم میشد مدیر و ناظم متهم به بی استعداد و ناتوان بودنم میکردن و بهم میگفتن لیاقتت اینه بری انسانی بخونی و تحقیر میشدم😐 گناه من چی بود که عربی و فارسی و تاریخ و فلسفه و… تو خونم بود و در کمترین زمان ممکن میتونستم یادشون بگیرم  ولی هیچی از فیزیک و شیمی نمیفهمیدم!!!خیلی قاطعانه میتونم بگم رتبم یک میشد اگه میرفتم انسانی بدون هیچ هزینه ای برای مدرسه غیرانتفاعی و کلاس و آزمون و… اونقدر تحقیر شدم از سمت کادر مدرسه و مشاور و… که غرورم اجازه نداد تغییر رشته بدم و عزممو جزم کردم به هر طریقی شده پزشکی که نه بیوتکنولوژی پزشکی قبول بشم!!! تمام طلاهامو فروختم و وام برداشتم و کلی سختی به خودم دادم تو سن هفده هجده سالگی تا مدرسه ی غیرانتفاعی برم،کتابا و دی وی دی های خوب بخرم،آزمون خوب بدم!!! ولی رفتارهای زشت و شرم آور کادر مدرسه و همین اساتید و مشاورین نامحترم کنکور که بعضا با شما هم رفیق گرمابه و گلستان بودن یا هستن و یزمونی به جرم فروش سوالای کنکور حبسم کشیدن، رفتارای مثل ببعی🐑 باشاگرداشون، دروغ هاشون، دزدیای کادر مدرسه تو روز روشن از والدین شاگردا،باعث شد نه تنها کنکور قبول نشم بلکه حالم از هرچی کنکور و درس بهم بخوره و تا سال ها افسردگی بگیرم و نتونم درس بخونم. من تا بیست و یکی سالگی خودم رو گناهکار و بی استعداد میدونستم چون باعث و بانیش همین معلما و ناظما و مدیرا بودن، این روزا که هم نسلیام توی خیابونا با دوست پسراشون سطل آشغال آتیش میزنن و راه ماشینای مردمو میبندن و توی اغتشاشات شرکت میکنن باخودم میگم واقعا انتظار داشتین از چیزایی که کاشتین چه ثمره ای درو کنید؟میدونید مدارس و آموزشگاه و کنکور و نظام آموزشی غلط چه بلایی سر ما اورد؟! زمانیکه بخاطر دیر رسیدن به مدرسه یا ناخن بلند و یه ریمل مژه به دیده ی تحقیر نگاهمون میکردن و  توی مدارس دولتی مجبورمون میکردن توی برف زمستون روی زمین یخ بشینیم تا ادب بشیم یا توی مدرسه غیرانتفاعی وقتی به جرم زمین خواریاشون شهرداری میومد مدارسشون رو تخریب میکرد و مجبورمون میکرد دخترای هفده ساله چهارتا یکی روی نیمکت بشینیم اونم مدارس غیرانتفاعی که برترین اساتید کنکور کشور میومدن بالا سرمون!!!
    من از یه شهر کوچیک و منطقه ی محروم حرف نمیزنم از جایی حرف میزنم که مدارسشو خیلیا میشناسن. مدارسی که دوبرابر جاهای دیگه پول میگرفتن و اگه دستشون میرسید چکاتم نقد میکردن و میدزدیدن که شاهد بودیم و سر خودمم اومد و پولامو پس ندادن!!!چه پولی ؟ پولی که حاصل فروش شخصی ترین لوازمم بود و قرض از فامیل بود برای شرکت تو اون آزمونای مزخرف و بدرد نخور،من سال کنکورم انقدر سختی کشیدم که میخواستم با قرص خودکشی کنم که اگه دوست پسرم سر نمیرسید و نمیخوابوند زیر گوشم و اون قرصا پرت نمیشدن بیرون شاید الان مرده بودم !!! شاید بگی دوست پسر چیه؟! دوست پسر همونیه که از فشار درسی و مدرسه و اجازه ندادن خانواده ها و جامعه برای ازدواج به موقع بچه هاشون که اصرارشون برای ورود به دانشگاه های برتر کشور بچه ها میرن سراغش برای اینکه خلاهای عاطفیشونو پر کنن!!!
    شاید اگه خدا به داد من نمیرسید منم یکی ازونایی بودم که امروز تو درگیریای خیابونی بودم چون به منم پیشنهاد پول  شد ولی چشمامو بستم روش و نرفتم سمتش ولی چند نفر مثل من حاظرن به خودشون فشار بیارن ولی حرصشونو سر جامعه ای که آزارشون داده خالی نکنن؟! وقتی هم نسلیای من تو مدرسه و دانشگاه تحت فشارن دیگه کل کشور و شبیه هم میبینن و فکر میکنن اونی که حافظ امنیت کشورشونه لنگه اونایی که نوجوونی و جوونیشونو سوزونده، سر بقیه دوستام چه بلایی اومد همه دانشگاه آزاد پول خون باباشونو دادن در حالیکه قرار بود اون همه هزینه واسه اون کلاسا بهترین دانشگاه ها قبولشون کنه دیگه خبر نداشتن صندلی بهترین دانشگاه ها از قبل واسه یسری افراد که رانت دارن رزرو شده!!!من دانشگاه نرفتم باوجود علاقه ی شدیدی که به درس داشتم و آرزومه مهاجرت کنم و برم دانشگاه  و لذت دانشجویی شاگرد اول بودن مجدد رو بچشم نه ترس و استرس کنکور و تحقیر شدن رو،چون من مثل شما سهمیه ندارم چون سن بابام به جنگ قد نمیداده که باکمی تلاش بتونم مثل بقیه دوستام بشینم روی صندلیای دانشگاه تهران، یادمه استاد کنکور ادبیاتمون جلسات اول میگفت شما خیلی پر توقعین بهترین کلاسارو میاید بهترین جزوه ها رو دارید وضعتون خوبه آخرم پزشکی قبول نمیشید یادمه با کمال وقاحت دختر نماینده مجلسو اورد جلومون و گفت از الان بگم این دخترمون پزشک آیندست ولی شما هیچی نمیشید،درحالیکه خودش اگه پسر فلان شخصیت کشور نبود معلوم نبود الان اصلا به اینجا رسیده بود یا نه!!! همونی که سرکلاسا باغرور تمام تمسخر میکرد شماها میرید استخر ولی من تو خونم استخر شخصی دارم !!! من حتی از زدن این حرفا و یادآوری گذشته حالم بد میشه و آرزو میکنم تمام کسایی که تو ماجرای کنکور مقصرن سر به نیست بشن! من بهترین و قشنگترین سالای عمرم که دوستام تو دانشگاه بودن از دست دادم و افسرده بودم چون توانایی مالی دانشگاه آزادم نداشتم و هرچی داشتم واسه کنکور خرج کردم،مادرم از غم و غصه ی من سکته کرد و پیر شد ولی از خود شما یادگرفتم من آیندمو میسازم به هر سختی که شده حتی اگه الان ناچارم پشت چرخ خیاطی قرضی بشینم تا فردامو بسازم حتی اگه هنوزم بغضم میگیره وقتی جلوی استاد زیستم توسط مدیر مدرسم بخاطر نمره ی پایین سال قبلش توی مدرسه دولتی تحقیر شدم درحالیکه اومده بودم با کمک اونا جبرانش کنم که نذاشتن ولی دلم خوشه حداقل دارم به چندتا دختر افغان کم سن و سال که بخاطر مهاجر بودنشون همون مدرسه دولتی هم ثبت نامشون نمیکنن کار و پول میدم و مواظبشونم تا بلاهایی که سر من اومد سر اونا نیاد :)💔

  80. سلام
    من بسیار به این دست مباحثی که آقای سرورپور تدریس میکنه علاقمندم میخواستم ببینم اگه بخوام به صورت کاملا اسلامی و به دور از هیچ شک و شبهه ای این علم رو یاد بگیرم و تدریس کنم باید چه رشته ای بخونم ؟ به دانشگاه برم یا به حوزه علمیه؟ باید ادیان و عرفان بخونم یا فلسفه و کلام یا روانشناسی یا مدیریت؟ میشه راهنماییم کنید یا پل ارتباطی با موسسه اعلام کنید

  81. مربی توسعه فردی و ساقی انگیزشی اَستم 🚬🍻😂

  82. اینکه میگی به اعداد و ارقام توجه نکنید و دنبال بالا رفتن و پایین اومدن تعداد فالووراتون نباشید و برای من این چیزا مهم نیست پس چطوری میشینی حساب میکنی روزی چند هزارتا دایرکت خونده نشده داری؟ دنیا جهانبخت اندازه تو دایرکت نداره ها! پس چرا خودتو به آب و آتیش میزدی اینور و اونور تبلیغات میدادی که پیجتو معرفی کنن و هرروز لایو میذاشتی و روزی ده بیست تا استوری و دوتا پست که فالووراتو بالا ببری؟ اینا اگه اسمش دروغگویی نیست پس چیه؟ راست میگن دروغگو حافظش ضعیف میشه. طرف پیجشو میذاره برای تبلیغ بعد میبینه تعداد فالووراش تکون نخورده میاد میگه برای من اصلا این چیزا مهم نیست! وات د فاز؟

  83. وقتی این دست از روانشناسای زرد بازاری و کوچای انگیزشی رو میبینم یاد شغل فروش سیگار و مواد مخدر میافتم،طرف ساقیه بهت صفا میده و به مریض جماعتم یه سودی میرسونه و روزتو میسازه ولی اول و آخر کارش آسیب به سلامت عمومیه جامعست

  84. میدونی چیه؟ طرف تا چند وقت پیش میگفت چرا بریم فیلم و برنامه تلویزیونی بسازیم ؟ که چی وقتی بشه؟ از خودت این سوالو کن؟وقتی هدفت فیلمسازی نیست چرا میری سمتش؟ برو دنبال آرزوهای خودت؟ چرا میخوای تستسش کنی

    الان خودت واقعا هدفت از ساختن این برنامه تلویزیونی چی بود؟تکرار مکررات؟ !!! یا تا دیدی شبکه آموزش و چهار کمرنگ شدی رفتی ساختیش که دوباره برگردی به تلویزیون و یوقت قیافه ی نکرت از ذهن ها پاک نشه

    کلا این کوچای انگیزشی دنیای خیلی مسخره ای دارن دنیاشون به این وصله که پای علوم دیگه رو بکشن وسط تا برای خودشون پول جمع کنن،با گرافیک برامون تصاویر انگیزشی بسازن،موسیقی حال خوب کن بذارن،پای قانونای فیزیک و وسط بکشن،مشاوره های روانشناسی بدن،از اقتصاد و مدیریت حرف بزنن،صنایع دستی انگیزشی بسازن در هر صورت وسط باشن
    آخرم بگن ما معلمیم

  85. الان که چی ؟! ایمان سرورپور یه پسر اصیل و ایرانی و مسلمون و سید و نابغه ی علمی و نخبه ی کارآفرینی و کوچ انگیزشی و مشاور پروازی و یک درصدی جامعست؟
    حالا این همه عناوین کسب کرده به چه دردی میخوره دقیقا؟ به لعنت خدا میارزه؟
    والا من هیچوقت ساز زدن و نوازندگی موردعلاقم نبوده اما این ایمان سرورپور به قدری فشار اورد روم که رفتم سمت چیزی که فقط وقتمو هدر داد و گوشامو ضعیف کرد و تمرکز و هوش و حواسمو پایین اورد
    خودش کولی بازی درمیاره که نرید سمت پزشکی و فقط کسی بره که عاشقشه و این مزخرفات اونوقت مدام دعوت میکنه سمت رقص و موسیقی و آی هوار برید ده تا ساز یادبگیرید برید برقصید
    حالا آدم عاقل و سالم و دلسوز میگه عیب نداره اگه به بدن و مریضی ها حساسیت خاصی نداری برو سمت پزشکی عاشقش میشی چون کلی حدیث و روایت درباره پزشکی و پرستاری داریم
    اونوقت ایمان سرورپور دهنشو اندازه کروکودیل باز میکنه میگه پزشکی ایشه فیشه من خون میبینم حالم بد میشه
    الان چند نفر ازونایی که ایمان سرورپور به ساز زدن و خوندن تشویقشون کرده دارن موسیقی سالم و با ارزش تولید میکنن؟
    اصلا مگه موسیقی حرام با استناد به علوم پزشکی و علمای دین آثار زیانباری روی سلامت روح و روان نداره
    اصلا چرا کسیکه هدف نهاییش تولید موسیقی غنی و پربار نیست برید وقتشو با لهو و لعب پر کنه مثل پشتیبانای ایمان سرورپور با شیب ۴۵ درجه قوز کنه که بزنه و بکوبه
    رقص این وسط چی میگه؟ فکر اینکه ایمان سرورپور صبح به صبح تو آینه به خودش نگاه میکنه و میرقصه حیرت زدم میکنه
    تازه میگه شما هم بیایید وسط یه کمر و اینوری کنید و یه گردنو اونوری کنید
    خاک به سر من که با حرف و با توصیه های این استاد مومن و نجیبم رفتم آموزش رقص زومبا دیدم در حالیکه برای من رزمی کار این چیزا افته شخصیته و تبدیل به دلقک شدم
    آقا پاشو کاسه کوزتو جمع کن
    خدا لعنت کنه پدر اینستاگرام و بعضی مسئولین بهایی تلویزیونو که هر بی سواد و بی دین و ایمان متظاهری رو واسه ما گندش میکنن

  86. ایمان سرورپور چندساله مشاور کنکور نیست و خودشو از بازی بیرون کشیده لطفا بیخیال این موضوع بشین بحث های جذاب و جنجال برانگیزتری در حوزه ی دانش و کارش برای صحبت هست😜 دوست داشتین ایمیل بزنید آمارشو بهتون بدم ببرید به عنوان جزوه ازش استفاده کنید

  87. نخبه؟شوخیتون گرفته؟ نخبه ی چی دقیقا؟ میشه توضیح بدید آقای ایمان سرورپور دقیقا شغلش چیه و چیکارست ؟ مشاور تحصیلی؟سال هاست که نیست،روانشناس!نبوده و نیست!عارف و فیلسوف؟نه! آخه تو این دوره زمونه با گوشی و نصب شدن به شبکه های اجتماعی و کتابای خوب خوندن و کلاسای خوب رفتن و حرفای خوشگل زدن همه میتونن فالوور جمع کنن ولی من نمیفهمم نخبه رو باید کجای دلم بذارم وقتی حرفاشون عمق و ریشه ی اسلامی نداره و درمانگر و شفای واقعی نیست!!! اینطوری میگید این بنده خدا چند ساله چپ و راست من میخوام از ایران برم فلان کشور منو میخواد ولی بخاطر شما نمیرم و مدام منت میذاره سرمون… ما توی حوزه چندسال درس بخونیم مدرک فلسفه و کلام و تعلیم و تربیت بگیریم بعد سازمان فشل روانشناسی غربی اعلام کنه ما درحال حاظر چیزی به اسم روانشناسی اسلامی نداریم و طلاب اجازه ندارن به عنوان روانشناس و مشاور فعال باشن و اونوقت یکی مثل این آقا با مدرک مدیریت مشاور تحصیلی و روانشناس و … باشه

  88. پس ایمان سرورپور دیشب که استوری گذاشت و میگفت حالش خیلی بده و گریه کرده شما رو میگفت که میخواید جا رو براش تنگ کنید و زمینش بزنید و از گود خارجش کنید🕳🤔 چرا حالا اینکارا رو میکنید ؟😣

  89. اون فیلمش سر سفره ی عقد تور و انداخته بود روپاهاشو و مشاوره ازدواج میداد خیلی خنده داره نگاه کنید فیض ببرید😂💞
    بعد جالب اینه این با این همه ادعا یه لیوان چای از توی قوری بلد نیست بریزه میگه برام بریزید بلد نیستم😂😂😂

  90. میشه درباره ی ایمان سرورپور اصلا حرف نزنید؟! این آقا از خداشه رسانه های مختلف دربارش حرف بزنن و معروفتر از قبل بشه و اقشار مختلف با ادیان و فرهنگ های مختلف رو جذب کنه!
    مگه ندیدید میگفت سال هاست تمام خواب و خیالش اینه که وقتی میکوبه رو میز شیشه ای شبکه آموزش بشکنه و خورد بشه و خودشم با مخ بخوره زمین و فرداش همه ی روزنامه ها دربارش بنویسن و اخبار پخشش کنه😂😂😂 این و خودش به پیمان شیخی میگفت توی پخش زنده و من هنوز اون فیلمو نگه داشتم چند وقت یبار نگاه میکنم و میخندم بهش😂😂😂😂😂😂 حالا شما هی براش تیتر بزنید و حال بدید بهش😂
    این وسط ویژه برنامه ها کرم میریزه مخاطب جذب کنه از قصد از کلمات ژوراب شلواری زنانه و مسائل جنسی کودکان و آهنگای غیرمجاز و کوفت و زهرمار استفاده میکنه اینا تکنیک ها که نه حربه های جذب فالووره 😂😂😂
    یه مدت ۶ صبح لایو میذاشت لباسای رنگ روشن و پاستلی میپوشید مثلا نیلی رنگ و لیمویی رنگ (مموشی )و شروع میکرد به دلبری😍 پنج دیقه یبار دستشو میبرد لای موهاش و میریختشون روی پیشونیش بعد دو دیقه دیگه جمعش میکرد و دهبار تکرار میکرد و خودشم خندش میگرفت چون میدونست چه غلطی داره میکنه و انگشتاش فرم میداد و با گردنبندش بازی میکرد و آخرشم میخواست دیگه اوج جذابیتشو نشون بده یه لبخند کجکی میزد و گوشه ی دندوناشو نشون میداد و یه چشمک میزد و کارو تموم میکرد😂😂😂
    بعضی وقتا هم عین اژدر زل میزد به آدم و دستاشو میورد جلو ومیگفت دستانونو بدید به من باهم پرواز کنیم بریم سیاره ی شما دو ایکس ایگرگ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    وای خدا با یادآوریش ترکیدم😂 من وقتایی که حوصلم سر میره ایمانو نگاه میکنم
    همه ی فیلماشم توی آرشیو فن هاش موجوده

  91. من سال ها با همین حرفای ایمان سرورپور و شهاب اناری زندگی کردم و توی مغزم هک شدن… وقتی شکست خوردم و به بن بست رسیدم فهمیدم این حرفا چیزایی نیستن که توی زندگی واقعی و در مسیر رسیدن به خدا کمکم کنن و دارم سعی میکنم مغزمو به سختی هم که شده پاکسازی کنم ولی این حرفا به قدری روی من تاثیر گذاشته و سبک زندگیم شده که فراموش کردنش خیلی سخته و وقتی ترسناک میشه که گاها خودمم این نسخه ها رو برای دیگران تجویز میکنم :(💔

  92. ایمان جان تو که راست میگی پس بیا و با موسسه بهداشت معنوی یه لایو بذار و ما رو از سرچشمه های علوم منحصر به فردت که حاصل چند هزار ساعت دوره ی آموزشی و چند هزار جلد کتابه سیراب کن😂❤
    فقط بلدی با کسایی که از خودت بی سواد ترن لایو بذاری و براشون شاخ و شونه بکشی و گندگی کنی😈☠
    خجالت نمیکشی جونه دل🔪🦧

  93. وقتی به هر قیمتی دلت میخواد نویسنده و شاعر و میوزیسین و روانشناس باشی ولی حتی به خودت زحمت نمیدی بری علمش رو به صورت غیرآکادمیک هم یاد بگیری و به زور پول کارتو از پیش میبری

  94. وقتی یه دلت نجف و کربلاست یه دلت لاس وگاس و بورلی هیلز😎❤

  95. آقای سرورپور شما اول بیا بگو نسبتت با سرداران و آقایان شفقت که از لحاظ ظاهری و فیزیکی کپی برابر اصل خودتون و مادرتون و مادربزرگتون هستن چیه اونوقت ما باور میکنیم شما به جایی وصل نیستی! یا میخواید بیشتر برای مخاطبین و خوانندگان کتابتون توضیح بدم؟
    آره به قول شما آقازاده ماییم که پدرامون با نون حلال بزرگمون کردن! ولی شماها فعلا دارین آقاییشو میکنین! اصا تو خوبی
    شما بگو از چه سالی و از دولت کدوم رئیس جمهور تو صدا و سیما لونه کردی من بگم کی واست لابی زده رفتی تو صدا و سیما خونه ی اول و آخرت😏

  96. چالیم چلیم وات چیلیم ؟🤔😂

    خیلی اوضاع خیطه 😂🕺🏻

    کی گفته ایمان سرورپور سفیر یونیسفه؟

    هر سال هفته ی کنکور همایش میذاشت مثل یوگی ها مینشست رو زمین انگار معبد و بت خونه ی شائولینه🥷🏻 ژست مدیتیشن میگرفت و نفس عمیق میکشید و روح فراعنه رو احضار میکرد😂😂😂👻👻👻🙈🙈🙈

    چهارتا عکس از قرآن و احادیث میذاشت چهارتا عکس نوشته از دخترای خوشگل و چشم رنگی چهارتا هم عکسنوشته از طبیعت

    اگه میشد اون وسط یه سازی سنتوری یا آهنگی قری چیزی اجرا میشد بستگی به زمان و مکان داشت

    صندلی های برج میلاد هم به زور سلبریتی ها پر میکرد مجری بازیگری خواننده ای چیزی

    چهارتا در و داف هم دورش میچرخیدن یکی آب میداد دستش یکی کتشو مرتب میکرد یکی عرقشو خشک میکرد یکی براش لباس میدوخت یکی گردنبند میساخت میداد دستش

    بعد شروع میکرد حرفای عاشقانه و احساسی میزد حسابی که حضار داغ کردن و اشکشون جاری شد

    اصل قضیه شروع میشد که یا علی هرچی کرمته بریز تو کاسه
    (عین پهلوونایی که معرکه میگیرن پول جمع میکنن😂)

    دیگه این آخرا گندش دراومد و چند نفری رفتن از یونیسف استعلام گرفتن سازمان هم نامه زد که ما اصلا کسی به اسم ایمان سرورپور نمیشناسیم و کارشون غیرقانونیه و مراجع قانونی باید رسیدگی کنن و ما اگر سفیری داشته باشیم خودمون معرفیش میکنیم

    دیگه اینطوری شد که آبروش در حد بین المللی ریخت و نهادهای مربوطه به زور قانون و چک و لگد👊🏻 مجبورش کردن بیاد تلویزیون جلو همه به گناهش اعتراف کنه و عذرخواهی کنه
    (گرچه همیشه میگه من آدم شجاعی هستم و خودخواسته هر جمعه تو تلویزیون دارم ازتون بخاطر دزدی به نام خیریه عذرخواهی میکنم)

    دیگه نمیدونم تکلیف اون همه پول و کلاهبرداری چیشد و رد مال کرد یا نه

    فقط خواستم بگم خانوم کتایون اصغری حسرت این دوزاری رو نخور
    مدرک دانشگاه آزاد بعضیا،کارمندی و کارگری بعضیا شرافت داره به مدرک بی ارزش این مردک و امثالش قرار نیست همه تو این دنیا معروف و پولدار باشن مهم اینه آدم پیش خدا سربلند باشه

    این اگه کس و کارش کاره ای نبودن آمریکا راهش نمیدادن تا درس بخونه بالاخره سوار پیاده واسه تازوندن و نفوذ و زر مفت زدن یجاهایی لازمه

    الان میاد میگه من آقازاده نیستم ولی تمام این سالا با اسم فرمانده جنگ بودن باباش اینهمه مفتبری کرده

  97. میخواید بهتون ثابت کنم این آدم یه دروغگوی به تمام معناست و نه تنها توبه نکرده بلکه هر روز به دروغای خودش اضافه میکنه؟
    وقتی لایو میذاره یا وبینار برگزار میکنه دویست سیصد نفر توی لایو یا وبینارش هستن این آقا به دروغ میاد میگه ممنون از هزار و پونصد نفری که توی وبینار شرکت کردن و یا مرسی که چندهزار نفر به لایوی که بدون اطلاع قبلی گذاشتم توی همین چند دقیقه اول اومدن بعد شما هم که ضبط شده ی لایو یا وبینار رو میبینید میگید ساچ عه وااااااو چقدر هوادار داره این بشر… ولی منی که که با چند تا سیستم و گوشی و نت چکش میکنم مطمعن میشم که داره دروغ میگه 😏😏😏
    یا دیدید وقتی لایو میذاره میاد میگه من کلی مخاطب دارم از کانادا و آمریکا و چین و روسیه و انگلیس و تاجیکستان و قارقوزستان و پشمکستان و دبی و… و تک تک کشورای دنیا رو اسم میبره
    من خودم توی دانشگاه رفقای تاجیک و ازبک زیاد داشتم ولی کمتر پیش میومد فارسی حرف بزنیم چون زبونشون و تلفظ هاشون با ما فرق میکنه و این حرف زدنمون رو اونم در مسائل تخصصی سخت میکرد و از طرفی رسم الخط اونا با ما فرق میکنه اونوقت ایمان سرورپور میاد به ما میگه رفقای زیادی از تاجیکستان با من درتماسن و دنبالم میکنن یبار بهش گفتم اینو نگو زشته اونا اصلا نمیفهمن تو چی مینویسی و یا میگی (اونزمونا اکثر پستاش و استوریاش متن محور بود نه فیلمای خودش) اومد کولی بازی دراورد و ریپلای زد و گفت وای این به من میگه دروغگو توهین میکنه همه ببینید ولی بهش فحش ندید هرکی واسش کامنت بذاره و ریپلایش کنه پاک میکنم و خودشم اومد دایرکتم سه ساعت تمام حرف زد که آره من کلی طرفدار تاجیک دارم یکی از مدیرای ایرانی اونجا شرکت داره دعوتم کردن رفتن کشورشون شهر دوشنبه همایش گذاشتم واسشون چندساعت سخنرانی کردم 😂 بهش میگم ایمان جان خودت میگی ایرانی مقیم تاجیکستان نه تاجیک 😅 بعد شروع کرد نه اونی که دعوتم کرد قیافش شبیه افغان ها بود و منو برد بهم غذای محلی شهرشونو داد خیلی خوشمزه بود خیلی دوسشون دارم الانم برام کامنت میذاره بعد اینهمه سال😂 بهش گفتم چون یکیشون هنوز پیگیرته یعنی کل تاجیکستان تو رو میشناسه اونا زبون مارو سخت میفهمن فارسی هم که اصلا نمیتونن بخونن🤭 گفت نه من از بحرینم هوادار و فن دارم نمیدونم چطوری زبون مارو میفهمن و میان منو دنبال میکنن برام خیلی جالبه🤣 بهش گفتم اگه انقدر سودای جدایی دین از سیاست نداشتی و چهارتا کتاب تاریخی میخوندی میفهمیدی جمعیت زیادی از بحرین فارس زبانن و مثل ما حرف میزنن و اینجوری توهم نمیزدی که بخاطر تو میرن مترجم میگیرن😁 یعنی انقدر حرف زد که مخم پوکید منتظر بود من بهش بگم غلط کردم بهت گفتم بالای چشمت ابروعه👀 یعنی با همچین انسانی شما طرفین کافیه یکی برخلاف میلیش حرف بزنه خودشو به آب و آتیش میزنه اون طرفو مجاب کنه تو غلط میگی من درست میگم بخاطر همینه تموم کامنتای منفی رو پاک میکنه و هرکی زیادی تند بره براش میپره دایرکتش پدر صاب بچه رو درمیاره 😂😂😂😂😂😂

  98. آقای سرورپور شما باز پیانو داشتی بفروشی و بدی بری مدرسه غیر انتفاعی برای کنکور درس بخونی منو که همین فامیل نزدیک آقای قلمچی همکار عزیزت مثل آشغال از در مدرسه پرت کرد بیرون و غرورم و شکست و اشکمو دراورد چون خانوادم وام برای ازدواج داداشم برداشته بودن و میخواستم قسطی شهریه های مدرسه رو بدم و پولمو پس ندادن و مجبور کردن کلاس های کنکورشون رو شرکت کنم و سرکلاسای مزخرف و صحنه آهسته رفیق فاب شما(آ) بشینم که کوچکترین احترامی برای شاگرداش قائل نبود من کنکور قبول نشدم و تا سال ها افسرده و مریض بودم باید چیکار میکردم؟ من که وارد بازار کار شدم و پول دراوردم و از ایران زدم بیرون و توی یکی از بهترین دانشگاه های اروپایی درس میخونم ولی حالم از تو و امثال تو و کنکور و مافیای کنکور و قلمچی و کلمچی بهم میخوره که بهترین روزای عمرم رو به گند کشیدین

  99. کلا همیشه همینطور بوده آقازاده ها رو جذب دانشگاه های آمریکایی میکنن اونجا ازشون اطلاعات شخصی جمع آوری میکنن تا در مواقع لزوم سواستفاده کنن تو دانشگاهاشون با علوم منحط غربی مغزشونو شستشو میدن و با یه مدرک برشون میگردونن ایران تا برعلیه اهداف نظام ازشون سواستفاده کنن دیگه هم راه برگشتی ندارن چون صداشون دربیاد جون و مال و آبروشون در خطره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت، در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.